SkyscraperCity banner

2641 - 2660 of 5505 Posts

·
Registered
33,703 Posts
Zoals verwacht is het zwaarder geschut gearriveerd, die gaat neem ik aan met de daken beginnen.

Foto is van vanmorgen, excuses voor de slechte kwaliteit.
We zijn blij met elke update hoor. :eek:kay:

·
Registered
186 Posts
Het heeft even geduurd maar we hebben live beelden ;)

Ze zijn te bekijken via:

http://koetsveld.eu/cooltoren/

Ik ben nog wel wat aan het configuren dus het kan zijn dat er soms geen beeld is.
Dit is een image met een javascript die wordt gerefreshed.
Ik ben nog aan het kijken hoe ik een echte live stream kan invoegen, en of mijn upload dit aan kan.
Verder spiegelt het nu nog omdat de camera achter een raam staat, maar dat wordt nog verholpen.

Veel plezier met de beelden :)

·
Registered
33,703 Posts
^^ Bij mij via Safari geen enkel probleem. :)

·
Registered
186 Posts
^^ ik vind het ook een mooi complex waar jij woont met de naar voren en achter liggende volumes, Junkiexp. Hopelijk blijft het lang staan!

Ik ook, en het is ook best een mooi complex van binnen.
Gedateerd maar goed onderhouden.
Paar jaar gelden nieuwe liften, pas nieuwe interscoms en overal led verlichting.
Wordt dus allemaal goed bijgehouden :)

En de bovenste woningen zoals ik hebben een dakterras van ruim 30m2.
Op het westen, dus in de zomer de hele middag en avond zon.
Aangezien ik op de hoek woon ook nog extra veel privacy omdat ik niet tussen 2 dakterras inzit maar slechts één aan mijn linkerkant en daar zit de lift machinekamer tussen.
Het zijn dakterrassen vanaf de bouw, dus geen gedoe met moeilijke trapjes maar direct vanaf de bovenverdieping het dakterras oplopen door in mijn geval een schuifpui.
Ik wil niet zeggen dat het uniek is, maar het komt niet vaak voor, zeker niet in het centrum.

Maar genoeg over mijn enthousiasme aangaande wonen op de Schiedamsedijk, sorry voor het offtopic ;)

·
Highrise Runner
2,208 Posts
Er wordt daar goed gesloopt! De zeker Rotterdamsche tweeling Slopen en Bouwen, die horen toch mooi bij elkaar.

2641 - 2660 of 5505 Posts