SkyscraperCity Forum banner

Rotterdam | Cooltoren | 155m | opgeleverd

3M views 9K replies 451 participants last post by  RickJames9 
#1 · (Edited)
THE COOLTOWER | 155M | UC











 
See less See more
6
#4,635 ·
Viel mij vandaag op (ik zag de hijskaan) dat je deze lekker gaat zien vanaf de Karel Doormanstraat en de Westblaak. Geeft toch altijd een stedelijke dimensie om zo'n toren op te zien doemen achter historische bebouwing of aan het einde van een straat.

Eén van de meest stedelijke shots vind ik wat dat betreft ook de Rotterdam, die vol vanuit de Karel Doormanstraat te zien is, hoog boven alle andere bebouwing terwijl die meer dan 1,5 km weg staat.
 
#4,637 ·
Mooi word deze toren.
Bij de foto die Renterghem geplaatst heeft is het voor mij interessant te zien hoe de plaatselijke ramenwasser de ramen gaat lappen als de toren klaar is.
Het valt me op dat de twee hoogste torens in aanbouw zeer veel glas krijgen, Degene die dat contract krijg kan een riante appartement in de toren kopen denk ik.
 
#4,639 ·
Mooi word deze toren.
Bij de foto die Renterghem geplaatst heeft is het voor mij interessant te zien hoe de plaatselijke ramenwasser de ramen gaat lappen als de toren klaar is.
Het valt me op dat de twee hoogste torens in aanbouw zeer veel glas krijgen, Degene die dat contract krijg kan een riante appartement in de toren kopen denk ik.
ja met die overstek wordt werken vanuit een glazenwasserslift wel uitdagend. ;)
 
Top