464 Posts
Dat zal niet gaan.Vele Nuts voorzieningen komen vanaf de parkeergarage en ze zullen ook zeker een maand of 6-7 doen.over de bouw.Ik denk dat ze pas starten als de hoogbouw klaar is.
Dat zal niet gaan , Nuts voorzieningen Cooltoren zitten in de parkeergarage .Tevens doen ze er 6 -7 maanden over om te bouwenIk denk dat ze pas starten als de hoogbouw klaar is.
Moet het deel van de parkeergarage waar de sprinklerbak in is ondergebracht niet sowieso af zijn voor ze voorbij de 70m (22e verdieping) zijn? Dan moet de nu droge blusleiding gewijzigd zijn in natte blusleiding, dacht ik.Dat zal niet gaan.Vele Nuts voorzieningen komen vanaf de parkeergarage en ze zullen ook zeker een maand of 6-7 doen.over de bouw.
Dat zal niet gaan , Nuts voorzieningen Cooltoren zitten in de parkeergarage .Tevens doen ze er 6 -7 maanden over om te bouwen
Ik weet ook niet precies hoe die regelgeving zit, maar in het Bouwveiligheidsplan Cooltoren (20-11-2019) staat het volgende:^^ Is dat echt zo? Dat de sprinkerinstallatie al moet werken vóórdat er bewoners intrekken bij 70m? Kende die regel niet.
Zijn deze constructies die ook aan de zijkanten te zien zijn op je foto’s ook windschermen? Wordt de hele toren zo ingepakt? Of is dat omdat ze daar de kozijnen gaan aanbrengen?17 januari weer in de zon:
![]()
![]()
![]()
Van het 2e windscherm zijn er al meer delen geinstalleerd:
![]()
![]()
Aan de achterkant liggen nog een paar delen:
![]()
Ik denk dat ze dat oplossen met een hydrofor en de bestaande waterleidingMoet het deel van de parkeergarage waar de sprinklerbak in is ondergebracht niet sowieso af zijn voor ze voorbij de 70m (22e verdieping) zijn? Dan moet de nu droge blusleiding gewijzigd zijn in natte blusleiding, dacht ik.
Ah ja, dat zou natuurlijk ook kunnen.Ik denk dat ze dat oplossen met een hydrofor en de bestaande waterleiding
Alsmede de windschermen aan de oostgevel. Daaruit zouden we kunnen afleiden (het is gissen, omdat we niet veel kunnen zien) dat een groot deel van de tafelbekisting van de 14e verdiepingsvloer is gesteld.20 januari, de kern is ook weer een verdieping geklommen
![]()
![]()
Hoeveel hydroforen zijn er nodig en kunnen deze vanaf de begane grond het water onder de juiste druk naar 150m tillen of is er halverwege een andere hydrofoor nodig die het overneemt?Ik denk dat ze dat oplossen met een hydrofor en de bestaande waterleiding
Volgens mij is er geen Verdieping Met technische ruimte in het midden van het gebouw.Hoeveel hydroforen zijn er nodig en kunnen deze vanaf de begane grond het water onder de juiste druk naar 150m tillen of is er halverwege een andere hydrofoor nodig die het overneemt?