SkyscraperCity banner

1 - 20 of 502 Posts

·
a.k.a. Sequentia
21,634 Posts
Hoe kom je aan 76m? Volgens mij klopt dat namelijk niet, in de database staat 72.25m

Wel mooie voor mij onbekende impressies. Ben een stuk enthousiaster over het gebouw!

·
a.k.a. Sequentia
21,634 Posts
Wow thanks, die moet ik even onthouden voor het projectenoverzicht!

·
aaalex
154 Posts
goeie dag, dit is ook wel een erg vet gebouw eigenlijk vooral die 2de en 3de foto maken het gebouw net ff bijzonder :D

·
a.k.a. Sequentia
21,634 Posts
Haha mooi gemaakt :D en als het deze afbeelding wordt niet eens zo slecht!! Staan wel meer mooie kunstwerken in Parkstad.

·
Registered
6,039 Posts
Gebouw heeft wat retro-elementen. Past daarom wel goed in de omgeving. Leuke belijning ook. Vind de kleur zo voor het hele gebouw wel saai.

·
Registered
1,134 Posts
De kleur en steen is idd erg steenfabriek Nederlands maar ik vind het prachtig staan bij dit ontwerp. Echt een Nederlands staaltje vakmanschap.
Mooi stedelijk blok.

·
a.k.a. Sequentia
21,634 Posts
Mwah, ik zie de overeenkomt totaal niet. Kleur, belijning, glas en plint zijn totaal anders. Die van Rapp+Rapp (=Kollhoff?) lijkt meer op de Statendam, De Compagnie en andere Kollhoff-bouw.

·
The only way is up
86,157 Posts
Bij deze een update vanaf mijn balkon. Het zal helaas nog wel ff duren voordat hij boven de bebouwing uitkomt. Over een paar jaar heb ik wel een aardig uitzichtje deze kant op :cool:

·
Jazzadelic chill
1,718 Posts
Dit begint echt een wanprestatie te worden.
is er alleen een probleem met die vloer van de 4e of is het hele gebouw niet in orde?
het ligt nu al zo lang stil.

·
a.k.a. Sequentia
21,634 Posts
Het ligt niet stil, aan de binnenkant is al een hoop gedaan en zelfs de gevel zit er voor een gedeelte op. Alleen de toren had problemen ivm die vloer, maar ze zullen binnenkort heus wel weer verder gaan!

·
Registered
129 Posts
En waar moeten al die bouwvakkers die nu een beetje werkloos niks doen hun uitkering halen? ;)
wij zitten gewoon op andere bouwprojecten ;) werk zat, en als uwv weer begint, gaan we weer terug, tenzij we onmisbaar zijn op de andere projecten.

uwv word denk ik straks veel overwerken, ook in de late uurtjes, zullen de buurtbewoners leuk vinden :D

1 - 20 of 502 Posts