SkyscraperCity banner

1 - 20 of 421 Posts

·
Crooswijkert
5,777 Posts
Veel beter dan de renders inderdaad, hulde!

·
Registered
6,039 Posts
Kleur weet ik nog zo niet, beetje te donker voor dit gebouw. Wel statig en keurige afwerking. Zo'n neoclassieke nieuwbouw verwacht je meer in Amsterdam wat dan weer leuk is om in Rotterdam af en toe te zien.

·
a.k.a. Sequentia
21,634 Posts
Vandaag maar weer even voor dit gebouw staan kwijlen. Ik heb een tram moeten overslaan omdat je met elke keer kijken weer nieuwe details ontdekt, prachtig gewoon! De donkere kleur past perfect erbij omdat het bijdraagt aan de statige indruk.

·
Registered
34,417 Posts
Ja, ik ben er vandaag ook nog maar even langsgereden, ik wilde toch de QE-II nog een keertje voor het laatst zien :D. Het gebouw is echt prachtig en vol met details, zoals SkyBridge al aangaf. Als alle steigers e.d. weg zijn wordt de schoonheid in volle glorie duidelijk, maar nu is er al veel van te zien!

·
Registered
42 Posts
Lang gedacht dat het een spuuglelijk en weinig verheffend gebouw zou worden. Maar nu die afschuwelijke stellingen aan het verdwijnen zijn, wordt duidelijk hoe prachtig statig het is. Past mooi bij de Compagnie. Al een paar keer bijna mijn nek verrekt in de tram tijdens het langsrijden.

1 - 20 of 421 Posts