SkyscraperCity Forum banner

Rotterdam vanaf de Spido (5x)

1694 Views 7 Replies 4 Participants Last post by  Racingfreak
Allen gemaakt met een telefoon:
Zijn niet de meest hoogstaande foto`s, en as usual ben ik weer een vergeten de "echte" camera mee te nemen/vragen/lenen. :(

1 - 8 of 8 Posts
Hey, Stichting Hoogvliet Digitaal, die ken ik wel als mede-hoogvlieter :)

Mooie kwaliteit voor een telefoon. Probeer 2 spaties tussen 2 foto's in te zetten, want nu lopen sommige foto's over in elkaar.

Bij foto 2 staat de horizon storend scheef, die zou je misschien beter kunnen rechttrekken.

Foto 4 vind ik het beste. Wel mooi he om Rotterdam vanaf het water te bezichtigen, zijn leuke tochten.
Zal foto 2 wel even rechttrekken, doe ik later vandaag. Als je Hoogvliet Digitaal kent dan ken je ook wel Weekblad Hoogvliet en me vader :p
Ik ken verder niemand van Hoogvliet Digitaal. Maar we hebben een gezamelijke, helaas overleden vriend, waar we op de bijzonder mooie begrafenis foto's hebben gemaakt. Vandaar dat Hoogvliet Digitaal bij mij bekend is.
Dat zal mijn vader dan wel zijn geweest. (Jan Koopmans) die maakt meestal foto`s e.d.

Was er eentje vergeten:

En een rechte nr2:

Aardige foto`s, lekker zonnetje. Bij toeval kwam ik laatst ook op Hoogvliet Digitaal, ik weet niet meer hoe, maar ik vond dat best wel interessant (heli-vlucht!), temeer omdat ik wel eens door deze deelgemeente rijd. En ik ben er ooit nog eens naar de Mac geweest voor een flurry... Maar goed, het viel mij op, dat sommige bewoners van zo`n bij veel mensen als lelijk bekend staand dorp, er nog wat van maken met hun kiekjes. Zodat een buitenstaander toch anders gaat oordelen over Hoogvliet, wat eigenlijk best wel leefbaar en bewoonbaar lijkt te zijn. Hele goede promotie voor Hoogvliet, lijkt me, en vooral zo doorgaan en er wat bekendheid aan geven. :)

edit: Niet zo leuk, dat berichtje van het egeltje hier beneden bij de Mac. Snif! Ik ben een groot dierenvriend....
En ik ben er ooit nog eens naar de Mac geweest voor een flurry... :)
Ennuhh...vergeet de dekseltjes niet in de prullebak te gooien he! ;)

Ik vind Hoogvliet niet lelijk hoor, alleen meeuwenplaat ziet er niet echt uit, maar daar wordt hard aan gewerkt. Overal in Hoogvliet wordt hard gewerkt voor verbetering en renovatie.

Zalmplaat en Boomgaardshoek vind ik bv hele mooie, gezellige wijken.
Mooie foto's die zag ik ook skylinecity.info lol
1 - 8 of 8 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.