Skyscraper City Forum banner
1 - 11 of 11 Posts

·
Administrator
30,222 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Ik wilde eigenlijk op een andere plek gaan staan gisterenavond, maar omdat ik dat opzetstukje van het statoef weer eens vergeten was ben ik maar weer eens op dat overloopding gaan staan bij de Erasmusbrug en heb de zoom er maar weer eens opgegooid, want je moet toch wat.

01.

02.

03.

04.

05.

06.

07.

08. Pano. Klikken voor vergroting

·
Rotterdammer!
14,104 Posts
Wat ziet die parkeergarage (#4) van de Hoge Heren er naargeestig uit zeg, je zou zo'n ding van 8 lagen boven een levendige plint hebben zitten. Nee daar moet ik niet aan denken ;)

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Mooi, zo net na zonsondergang is een van de mooiste momenten op de dag om foto's te maken. Mooie lucht en alle lichten zijn overal al aan, wat wil je nog meer.

PS: Waar is dat gevaarte van waar deze foto's gemaakt zijn eigenlijk goed voor? Ik heb er ook dankbaar gebruik van gemaakt, maar zag het nut er totaal niet van in.

·
Administrator
30,222 Posts
Discussion Starter · #10 ·
^ dat is vooruitgebouwde uitbouw van een restaurant dat nog aan de kant van Burgwachtershuisje zou moeten komen. Vooralsnog heeft geen exploitant zich aangemeld. Het zou ook best kunnen dat iedereen het al weer is vergeten wat de reden is van dat ding, op zich is wel een lollige loopbrug. Ik heb Cees Dam zich er nog wel eens druk over horen maken, omdat het zicht op het Wilhelminahof vanaf noord hierdoor aardig verstoord wordt. Daar valt dan ook wel iets voor te zeggen.

1 - 11 of 11 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.