SkyscraperCity banner
1 - 5 of 5 Posts

·
Moderator
15,248 Posts
Discussion Starter · #1 ·
In het kader van de dag van de architectuur bezocht ik op 27 juni het poppodium WATT.

Oorspronkelijk was de doelstelling van WATT om de meest duurzame club van Nederland te zijn, maar na de fusie met Waterfront is het doel nu vooral om financieel wat duurzamer te worden. Toch zijn er nog genoeg duurzame dingen terug te vinden.

1. WATT van buiten

2. Het restaurant gedeelte van Watt

3.

4.

5.

6.

7.

8. De zaal achter het restaurant, de vloer is van recyceld asfalt

9.

10. De entreegang

11.

12. Deze straat is uitgehakt uit het oorspronkelijke gebouw

13. En duurzaam betekent geen onnodig materiaal verspillen, maar gewoon de muur zo laten

14.

15. De toiletten. Hier wordt doorgespoeld met regenwater. De spoelreserviors zijn doorzichtig zodat je ziet hoeveel water een spoelbeurt kost

16.

17. De sfeerverlichting is aangedaan

18. We dalen af in the bassement

19. Hier lag de beroemde energieopwekkende dansvloer. Deze is echter niet van WATT, en is door het bedrijf wat eigenaar is inmiddels elders neergelegd. De opbrengst was overigens net voldoende om de verlichting van de vloer te laten branden.

20.

21. DJ Topaas is in the house :banana:

22.

23.

24.

25. Gezellig sfeertje

26. Het schoonmaken was nog volop bezig. De vloer kleefde nog een beetje en de geur van de avond ervoor vulde de neusgaten

27. Moet nog gemeld worden dat hier de wat ruigere feesten en optredens zijn?

28.

29. De grote zaal

30.

31.

32.

33.

34.

35.

36. Zo'n heerlijke trap met lampjes, vooral lekker lopen wanneer het bier goed smaakt

37.

38. :cheers:

39.

40.

41.

42. Garderobe

43. En weer buiten

·
Moderator
15,248 Posts
Discussion Starter · #3 ·
^^Alle rondleidingen sloten precies op elkaar aan. Zo heb ik op één ochtend achter elkaar aan Central Post, Groot Handelsgebouw en Watt kunnen bezoeken en daarna ook nog het HUF pand.

Zo'n poptempel zonder mensen heeft wel wat om in rond te lopen.

·
Vers van het land!
570 Posts
26. Het schoonmaken was nog volop bezig. De vloer kleefde nog een beetje en de geur van de avond ervoor vulde de neusgaten

Haha ik interpreteerde dit op het eerste gezicht heel anders. Ik dacht dat er stond 'Het schoonmaken was nog volop bezig. De vloer kleefde nog een beetje met wat er de avond ervoor de neusgaten werden gevuld.

In ieder geval, leuke foto's, leuk buurtje daar trouwens!

1 - 5 of 5 Posts