4,988 Posts
Die mast of kroon zullen ze wel handmatig opmetselen. Die kraan haalt dat niet.
Was eerst de bedoeling, maar ze kunnen hem nog laten staan. Hij zou in week 20 naar een project moeten in Zeist, maar dat is, volgens mij, uitgesteld^^ Deze kraan moest toch een van deze weken naar een ander project?
Ziet er goed uit, mooie aanwinst voor Rotterdam!
Wat is er zo mooi aan? Het heeft niets vernieuwends, eerder wat wanstaltigs. Zonde om zo'n saai gebouw op zo'n belangrijke zichtlocatie te plaatsen. Echt een misser.BIZAR MOOI!!!!!!!! gebouw...straks als ie helemaal af is, is het een aanwinst voor R'dam!
Vooral als je er in woont en schitterend uitzicht over de Maas hebt...![]()
Had er dan een mooi park van gemaakt ofzo, was beter geweest dan dit gedrocht.^^
nou ja, laten we niet vergeten dat het kavel jaren lang braak heeft gelegen. Was nou niet bepaald een mooi alternatief...
Nee, zeker niet. Maar gezien de lokatie en de omgeving had ik liever iets originelers gezien a la Red Apple, Montevideo, Coopvaert of Scheepmakerstoren.waarom moet je altijd vernieuwend zijn David?? Is al het oude per defenitie slecht?
Helemaal mee eens. :cheers:ik vind dan dat ze die gast van de artist impressions moeten ontslaan
het ziet er maar vies uit, en je kunt vanuit de ai's niks zeggen over detaillering die er nu niet zou zijn, ik zie daar namelijk bijna geen verschil in.
het is in ieder geval duidelijk bij deze toren: you like him or you don't, er zit niks tussenin. Ik vind hem in ieder geval erg mooi worden! En qua hoogte helemaal goed in verhouding met het Witte Huis.
En de rest mag menen wat hij meent.