SkyscraperCity Forum banner
Status
Not open for further replies.
481 - 500 of 502 Posts

· Banned
10,279 Posts

· Banned
10,279 Posts
^^
Je bedoeld dat gebouw en die brug links en die gebouwen rechts op de foto?
Dat geval in het midden begint al te vervagen. Goed voor het gebouw erachter.

· Registered
78 Posts
BIZAR MOOI!!!!!!!! gebouw...straks als ie helemaal af is, is het een aanwinst voor R'dam!
Vooral als je er in woont en schitterend uitzicht over de Maas hebt... :)
Wat is er zo mooi aan? Het heeft niets vernieuwends, eerder wat wanstaltigs. Zonde om zo'n saai gebouw op zo'n belangrijke zichtlocatie te plaatsen. Echt een misser.

· Registered
78 Posts
waarom moet je altijd vernieuwend zijn David?? Is al het oude per defenitie slecht?
Nee, zeker niet. Maar gezien de lokatie en de omgeving had ik liever iets originelers gezien a la Red Apple, Montevideo, Coopvaert of Scheepmakerstoren.

Ik kijk trouwens net eens op de projectwebsite, maar daar ziet het gebouw er toch wel even anders (mooier!) uit dan het nu in realiteit aan het worden is. Alleen de kleur van de bakstenen is al compleet anders.

· a.k.a. Sequentia
22,990 Posts
Als de bakstenen zoals op de renders waren geweest, had ik met even slikken met dit gebouw kunnen leven. Jammer dat die detaillering verloren is gegaan. En oud is inderdaad niet altijd slecht, maar nu wel, want het is gewoon goedkoop uitgevoerd. Gebouwen als dit waren vroeger écht niet goedkoop.

· Registered
150 Posts
Was er nou nog sprake van het hele boeltje met een koperkleur voegen, of zijn ze dat niet meer van plan? Of is het al gebeurd en zie ik er niks van? Mocht het laatste niet het geval zijn dan zou dat nog wat kunnen uithalen.

· Registered
150 Posts
ik vind dan dat ze die gast van de artist impressions moeten ontslaan :p
het ziet er maar vies uit, en je kunt vanuit de ai's niks zeggen over detaillering die er nu niet zou zijn, ik zie daar namelijk bijna geen verschil in.
het is in ieder geval duidelijk bij deze toren: you like him or you don't, er zit niks tussenin. Ik vind hem in ieder geval erg mooi worden! En qua hoogte helemaal goed in verhouding met het Witte Huis.
En de rest mag menen wat hij meent.

· Registered
129 Posts
^^^ ik vind m meevallen juist doordat ie er vies uitziet, zo lijkt het er nog een beetje echt oud uit. Statendam komt mij ook retro over, maar ziet er te vinexy uit om ook oud over te komen, vlees nog vis.

Maar ik denk dat we het aan Jan - Spijkenisse op AD.nl moeten vragen. Als hij m mooi vind IS het een lelijk gebouw.

· Registered
3,719 Posts
ik vind dan dat ze die gast van de artist impressions moeten ontslaan :p
het ziet er maar vies uit, en je kunt vanuit de ai's niks zeggen over detaillering die er nu niet zou zijn, ik zie daar namelijk bijna geen verschil in.
het is in ieder geval duidelijk bij deze toren: you like him or you don't, er zit niks tussenin. Ik vind hem in ieder geval erg mooi worden! En qua hoogte helemaal goed in verhouding met het Witte Huis.
En de rest mag menen wat hij meent.
Helemaal mee eens. :cheers:

Zolang men zijn mening blijft ventileren over deze toren blijkt dus maar dat zowel voorstanders en tegenstanders goed kijken in deze thread.

481 - 500 of 502 Posts
Status
Not open for further replies.