Ik pleit voor meer van dit soort stijl hoogbouw, art deco stijl is ook en goede optie.
Wie deelt deze mening, of juist niet??
Wie deelt deze mening, of juist niet??
@ Liberty City:Zover dit nog niet gebeurd was: welcome to the clubkay:
Ik denk dat Rotta Nova toch al heel aardig in de buurt komt. Maar juist diversiteit maakt het beeld compleet dus voor mij én én in plaats van óf óf.
Ik heb nooit gezegd dat dit art deco stijl is, deze stijl behoort tot de modern klassieke stijl.Dit bouwsel verhoudt zich tot een art deco-toren als Michael Jackson tot Dirk Kuijt. Dit soort sneue nabouwsels kan mij gestolen worden.
Jij deelt deze mening dus niet, dat is je goed recht. Ik denk hier anders over, maar gelukkig verschillen smaken anders was het forum niet nodig toch?Ja, die is dat wel.
Je denkt veel te zwart wit, het hoeft geen kloon te zijn toch?Met Chrysler klonen zoals dit of dit zou de stad zich voor eeuwig belachelijk maken. Door het grijpen naar zo'n oude stijl, die hier overigens nooit in een hoogbouwvariant van de grond is gekomen, geef je alleen maar aan dat de creativiteit ontbreekt om de stad een eigen aangezicht te geven. De stad wordt daarmee een trendvolger in plaats van een trendsetter, en daarmee verspeel je de toch wel de vooraanstaande positie die Rotterdam momenteel inneemt op het architectonisch vlak. In dat opzicht zou Art Deco dus eerder een verarming dan een verrijking zijn voor de stad.
Mensen SMAKEN VERSCHILLEN, dat is een fijt.Gerard waar het mij om gaat is dat dit niet de eerste misser is. Sterker nog goede gebouwen zijn op de vingers van misschien twee banden te tellen. Dit is dus wat mij betreft geen incident, jammer genoeg. Tisteouwens lekker om jet strand van Rockanje waar ik nu zit![]()