SkyscraperCity Forum banner

Rotterdam: Wijnhaeve (6)

78737 Views 551 Replies 119 Participants Last post by  Winbuks
vervolg van deze thread
See less See more
Status
Not open for further replies.
521 - 540 of 552 Posts
Ik vind de glazen hoeken wel erg geslaagd.
Hij wordt inderdaad steeds mooier en als dat plastic weggaat helemaal.
^^

Dat is geen plastic, dat zijn bakstenen... ;)
haha droog. Ik twijfelde al of ik die opmerking moest veranderen ivm baksteen, maar ik had het eigenlijk over dat spul op het glas ;)
Die wordt toch deels weggewerkt door andere bebouwing.
Laten we het hopen.
Dat gaat er toch zeer acceptabel uit zien dacht ik zo :)
Wat een verschil met de zee van open ruimte nu!
^^ Inderdaad. Met die bebouwing zie je pas goed hoe groot dat kruispunt daar is. Dat geldt ook voor de kruising aan de voet van de Erasmusbrug waar de MST een mooie toevoeging is en toont hoe groots het daar is.
Ziet er goed uit inderdaad. Verdichting op deze plek is zeker geen overbodige luxe.
Opvallend dat bij de impressie die middelste rij ramen wel aanwezig is op de achterkant van Wijnhaeve.
^ Beiden komen helaas niet meer overeen. De constructieve delen hebben hier in een later traject een gesloten uiterlijk meegekregen. Ik meen dat insider hier iets over gepost heeft.
De verdichting is prachtig! Alleen vraag ik me nog steeds af wanneer dat pandje 23 wordt gebouwd????
De noordkant is nog meer zum kotsen dan de rest van het gebouw.
^^

Het is niet 1 gebouw, het zijn 3 gebouwen.
op zich ziet het aardig uit, beter dan ik in begin dacht. Toch vind ik die boomstructuur beetje doelloos gekozen estetisch element.
heb donderdag uit betrouwbare bron (nee kan ik niet prijsgeven) hehoord dat het hotel niet door gaat... Geen idee of dat zo is trouwens maar het was wel van iemand die erg dicht bij dit gehele project betrokken is.
^^

Gaat het hotel zich ergens anders vestigen of helemaal niet?

Van mij mag overigens het hele ontwerp van de toren naar de prullenbak. Op deze plek mag van mij iets komen zonder bakstenen maar met een glazen of metalen gevel.
^^ Zou kunnen, maar slecht vind ik het absoluut niet. Misschien wat hogers zou mooi zijn.
521 - 540 of 552 Posts
Status
Not open for further replies.