Maar waarom zie ik dan Shanghai?
Met dit ontwerp is dat nog niet eens zo'n heel erg stom idee. Origineel, zo'n eivorm. Dat dan weer wel. Maar door z'n lompheid, allesbehalve passend in de huidige skyline. Tenzij je 'm bij RCD zet. Dan valt ie toch weg tussen de rest van de hoogbouw.Ja hoor, daar gaat die weer; één miljoen bezoekers op een plek die wel een opkikker kan gebruiken. :clown:
Ah, het befaamde en beruchte Asklepion. Wie kent het nog?Joh ik moet nog zien dat ziets door gaat. Dit zou er ook komen (en nog wel in de stad:
Zo`n wethouder heeft er de ballen verstand van en schreeuwt ook maar wat, alsof zij ooit iets van stedenbouw heeft begrepen. Dat gaat dan ook nooit werken, het is niet dat het een bekend concept is waar mensen van nature al op af komen en zich al bewezen heeft. Het WFC zal eerst haar eigen bekendheid moeten opbouwen voor dat er een miljoen mensen op af komen en dat zal niet lukken in een dergelijke uithoek als dit, daar geloof ik niets van!Als je het doet dan moet het minstens op Katendrecht... Maar eigenlijk gewoon midden in het centrum! Waarom niet gewoon gelijk naast het Centraal Station, desnoods boven de sporen?
Echt toen ik het artikel begon te lezen wist ik al dat hij zou komen, de wethouder die roept dat het gebied een oppepper wel kan gebruiken. Onvoorstelbaar dat ze er maar in blijven trappen. Het maakt niet uit wie het roept en hoe hard, ze willen het blijkbaar gewoon niet snappen bij de gemeentelijke diensten...![]()