SkyscraperCity banner

quin t'agrada mes xiquet?

• canal 9

Votes: 5 12.5%
  • punt 2

Votes: 17 42.5%
  • cap dels dos canals

Votes: 3 7.5%
  • soc un desertor : TV3!!

Votes: 12 30.0%
  • gandia tv

Votes: 3 7.5%
1 - 20 of 59 Posts

·
un novato
563 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Benvolguts companys:
he creat aquest gran treath per a que doneu la vostra opinió sobre la R.T.V.V. i ja que esteu per a que voteu quin del dos canals publics vos agrada mes.

¿que vos pareix la programació?
¿deuria ser tota la programació en valencià?
¿son els telediaris imparcials (XD)?
¿deuria el meu paissà, Picornell, jubilarse?
¿Punt 2 o canal9?
¿qui vol que torne la Abradelo en el cantacanta?
¿existeix el gos Babalà o es ciencia ficció?
¿quina presentadora vos agrada mes? (la dels telediaris. . . . . ñam ñam)

turururuturututururututu....

gracies per participar

·
Y en fin, así todo.
799 Posts
Ho ho... no veig clara del tot l'oposició entre C9 i TV3 :D Ja voras com, per haver posat això, es parla més de tv3 que de tvv. ¡¡Sempre passa!! :D :D :D :D

·
Y en fin, así todo.
799 Posts
Ah, a mi m'agrada punt2, que és on han acabat els programes més interessants, i m'agrada que no siga famosa ni res... millor, millor, que continue sent minoritària...

·
Registered
27 Posts
Bueno yo me quedo con Punt 2, un canal como dios manda, con sus programitas culturales como "s´estila","la finestra indiscreta",los informativos como el "metropolità", el 24.2 notícies, y además todo en valencià.
Canal nou casi ni la veo, solo los informativos( a gusto de Paco Camps) y Autoindefinits.

·
Registered
953 Posts
A mi m'agrada Punt 2. Però aprofitant que la meua nóvia no llig este fòrum :D , em declare fan número 1 d'Empar Recatalà.

:drool:

·
Registered
953 Posts
Originally Posted by jrg85
Blanca Benlloch en "La Vida Va" era más guapa
¡Pardiez, qué felonía!. Nadie desmerece de esa forma a la simpar Empar Recatalá.Tamaña afrenta sólo tiene respuesta en el campo del honor. Mañana a las siete de la mañana, os reto a duelo a primera sangre con florete, frente a las puertas de TVV. Iros buscando un padrino y que Dios se apiade de vos. :sleepy: :D :rofl:

·
Banned
6,590 Posts
Mikalet said:
^^

¡Pardiez, qué felonía!. Nadie desmerece de esa forma a la simpar Empar Recatalá.Tamaña afrenta sólo tiene respuesta en el campo del honor. Mañana a las siete de la mañana, os reto a duelo a primera sangre con florete, frente a las puertas de TVV. Iros buscando un padrino y que Dios se apiade de vos. :sleepy: :D :rofl:
Yo iré con mi recortada

·
Vedi Napoli e poi muori
8,356 Posts
Mikalet said:
Anda yaaaa :D

·
un novato
563 Posts
Discussion Starter · #14 ·
saforenc said:
Jo vote per gandia tv, clarament. És un canal el qual ofereix una programació completament en valencià, és proooou més plural que canal 9 i a més a més parla prou sobre el meu poble :D.

XDDD, ja em preguntava jo . . . qui collons ...??? :D

Pel que fa a RTVV jo sense cap dubte Punt 2. Tenen bons programes com S'estila (jo vullc una casa d'eixes:D ). Ahir vaig vore un programa nou per a mi, un que tracta de publicitat i era prou interesant, em va agradar. També fan reportages sobre els mercats a la nostra comunitat, em va encantar el del mercat central.

·
Y en fin, así todo.
799 Posts
Algú veu Info TV??? És en valencià i clarament valencianista (ui, això es pot entendre d mil maneres... Podriem dir que és el programa-tipus del votant del Bloc). La porta el que abans era corresponsal de tv3 a València. El millor que fan és posar músics en valencià (van col·laborar al disc "EN moviment" d'Obrint Pas, que no deixe de recomanar).

·
Merendando Galletas
2,569 Posts
exatrax said:
Algú veu Info TV??? És en valencià i clarament valencianista (ui, això es pot entendre d mil maneres... Podriem dir que és el programa-tipus del votant del Bloc). La porta el que abans era corresponsal de tv3 a València. El millor que fan és posar músics en valencià (van col·laborar al disc "EN moviment" d'Obrint Pas, que no deixe de recomanar).
Sí, jo la veig de volta en quan, m'agraden els debats polítics centrats en la situació valenciana, que de vegades trobe a faltar als mitjans de comunicació en general.

I sobre RTVV...

En fi, si jo vos contara...

·
Valldignenc
3,543 Posts
baladre said:
XDDD, ja em preguntava jo . . . qui collons ...???
I tu no has votat a gandia tv? :nono: Molt mal. :D

@exatrax, jo també la veig a vegades info tv. Està prou be. I fiquen música en valencià, la qual cosa hauria de fer canal 9 o, com a mínim punt 2, promocionar cantants valencians. (per cert, a mi també m´encanta el cd d´obrint pas :D ).

·
Merendando Galletas
2,569 Posts
Per cert, vull opció múltiple!!!

Així que no votaré, però m'explique:

1 TV3
2 Punt 2
3 Info TV
4 Canal9 (quan la meua salut m'ho permet).

·
__/\__/\__
665 Posts
Jo he votat per Punt2 que és la que més solc vore i la que trobe més interesant, la canal9 la veig cuan algún aconteciment especial la TV3 alguna vega que atra.

·
in crescendo
585 Posts
Voto por C9, si bien la veo ocasionalmente. Lo que más me gusta es la serie Cosas de Casa, que creo acabó este fin de semana pasado y el retrozapping XD (que me ayuda a hacerme una pequeña ligera idea de cómo era la tv y sociedad valenciana de hace años cuando no vivía por aquí). De vez en cuando hechan buenas pelis, y hat programas propios que hasta me gustan. Sí, lo reconozco, Parlem Clar me gusta :D
Los infor están hiperpeperizados, aunque las noticias que no son de corte político te ayudan a entender y conocer un poco más la realidad valenciana para los que no hemos nacido akí

P2 apenas la veo. Reconozco que veo mucho más TV3, aunque a veces ne cuesta pillar cosas porque hablan muy chungo

1 - 20 of 59 Posts