SkyscraperCity banner

1 - 20 of 3785 Posts

·
Registered
1,397 Posts
Discussion Starter #1
Hej !
Bracia Słowacy otworzyli nowy odcinek D1, Ladce - Sverepec.
Długość odcinka 9,94 km. Budowa trwała równo 8 lat.
Zapewne skróci on czas dojazdu do Wiednia bardzo niewiele, lecz dla mnie był on torturą. Jeżdżę tamtędy od 1998 roku i słabo mi się robiło gdy widziałem postępy na tej budowie :-(
Dzięki (?) fabryce Kia w Żylinie, Słowacy ostro zabrali się za budowę odcinka Vrtizer - Żilina Strazov. Jeśli dotrzymaliby słowa to już końcem 2007 przybyłoby kolejne 19 km. Łącząc to z kawałkami D3 i naszą S69 ( miejmy nadzieję że do końca 2007 ze trzy odcinki oddadzą ) mielibyśmy znaczny postęp na tym kierunku ;-)

pzdr Maciej

·
Registered
312 Posts
no i przejazd przez Bratyslawe ("wiedenski szlak"), jakies 4 km przez srodek miasta elegancka autostrada czynna od 3 grudnia! Jesli chodzi o Ziline, poczekamy jeszcze kawal czasu-przed bracmi powazne wyzwanie: budowa mostu-estakady wzdluz i przez wielki zbiornik wodny. Potem odcinek Svrcinowiec i Skalite, ktory lezy odlogiem (i 2 planowane tunele) od lat. Czeski odcinek Cieszyn - Mosty u Jablonkowa (trasa 11) tez w dalekich planach. Oj poczekamy zanim ze Slaska czy z krakowskiego dojedziemy w niecale 4 godziny do stolicy Austrii.

·
Registered
1,397 Posts
Discussion Starter #3
WITEKF said:
no i przejazd przez Bratyslawe ("wiedenski szlak"), jakies 4 km przez srodek miasta elegancka autostrada czynna od 3 grudnia! Jesli chodzi o Ziline, poczekamy jeszcze kawal czasu-przed bracmi powazne wyzwanie: budowa mostu-estakady wzdluz i przez wielki zbiornik wodny. Potem odcinek Svrcinowiec i Skalite, ktory lezy odlogiem (i 2 planowane tunele) od lat. Czeski odcinek Cieszyn - Mosty u Jablonkowa (trasa 11) tez w dalekich planach. Oj poczekamy zanim ze Slaska czy z krakowskiego dojedziemy w niecale 4 godziny do stolicy Austrii.
Zilina w sumie nie jest taka straszna ;-)
Zresztą cały odcinek do Cadcy jest jako taki.
Cyrk to jest do granicy :-(