SkyscraperCity banner
1 - 18 of 18 Posts

·
Moderator
47,098 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Een aantal foto's van het uitzicht over de stad vanuit de New Babylon Park Tower en de Kroon.

1. Centrum

2.

3. Bezuidenhout

4.

5.

6. Rivierenbuurt

7.

8. De Schilderswijk met Leyenburg in de achtergrond.

9. Lange Poten

10. Gebouwen rondom het Anna van Buerenplein

11. Het Strijkijzer met Rijswijk op de achtergrond.

12. Flats in Zuidwest tussen de flats rondom het Centraal Station

13. De Zebraklok

14. Tram door de Koekamp

15. De Rode Olifant met Scheveningen op de achtergrond.

16. Bezuidenhoutseweg

Naar de Kroon

17. De oude ministerietorens

18.

19.

20. Torentjes in de Rivierenbuurt

21. Opstelterrein Binckhorst

22. De Resident

23. De Haagse tieten krijgen een beurt.

24.

·
Registered
34,644 Posts
Prachtige reportage van de mooie Hofstad vanaf hoge gebouwen gezien. :eek:kay:

·
Urbanist
3,280 Posts
Daar zitten hele mooie platen tussen!

·
Bike It!
22,248 Posts
Heel mooi, Den Haag heeft een van de mooiste concentraties fijne architectuur. Wat gebeurt daar eigenlijk aan de daken op #23? Nieuwe dakbedekking? Lijkt me vrij vroeg.

·
Registered
1,022 Posts
Mooie fotoserie. Vooral dat uitzicht vanaf New Babylon richting de andere torens met het lage historische centrum ernaast is fantastisch. Gelukkig zat het weer gisteren mee, zodat we van het uitzicht hebben kunnen genieten met een zonnetje erbij.

Ik ben je blijkbaar een paar keer tegengekomen, want ik heb mezelf al twee keer terug gevonden op je foto's. :)

·
Moderator
47,098 Posts
Discussion Starter · #11 ·
Ik ben je blijkbaar een paar keer tegengekomen, want ik heb mezelf al twee keer terug gevonden op je foto's. :)
Ik was al benieuwd of ik anderen van zou zien. Maar er waren natuurlijk genoeg mensen met camera's, daar kon je niemand aan herkennen. Ik zie mezelf trouwens niet terug op jouw foto's.

·
Registered
7,621 Posts
Mooie serie, het was genieten zaterdag.

Ik was net na 11 uur bij New Babylon, toen stond er al een flinke rij te wachten. Ben alleen ex forummer Ramses tegengekomen bij De Kroon.

·
Enjoy your freedom!
7,585 Posts
Zeker mooie serie. Zie ik het goed dat op een aantal foto's de haven van Rotterdam te zien is?

·
Moderator
47,098 Posts
Discussion Starter · #16 ·
^^ Nee, gewoon een ordinaire dak renovatie die veel te vroeg nodig was.

@Liberty City

Het was niet heel erg helder, dus je ziet de haven maar vaag. Den Haag ligt dichter bij Europoort en de Maasvlakte dan Rotterdam, met een afstand van rond de 19km kan je vanaf hoogte duidelijke haven zien. En je ziet de gehele haven in een groot panorama, van de Skyline van Rotterdam tot aan de containerkranen op de Maasvlakte.

1 - 18 of 18 Posts