SkyscraperCity Forum banner

's-Hertogenbosch 2008

1616 Views 12 Replies 11 Participants Last post by  Sinds1980
36
foto:1

foto:2

foto:3

foto:4

foto:5

foto:6

foto:7

foto:8

foto:9

foto:10

foto:11

foto:12

foto:13

foto:14

foto:15

foto:16

foto:17

foto:18

foto:19

foto:20

foto:21

foto:22

foto:23

foto:24

foto:25

foto:26

foto:27

foto:28

foto:29

foto:30

foto:31

foto:32

foto:33

foto:34

foto:35

foto:36
See less See more
1 - 13 of 13 Posts
Heb je het ook echt in deze volgorde gefotografeerd??

Verder mooie serie, van een super mooie stad!

Favo: #32, voornamelijk omdat ik dit een van de mooiste gebouwen vind van het 'nieuwe
' 's-Hertogenbosch!
Fet stuk daar naast het station (op de laatste fotos), alleen het leeft nog niet echt (althans dat vond ik toen ik er was). In Maastricht is dat toch beter gelukt...
dat stuk naast het station is inderdaad prachtig en veder ben ik erg onder de indruk van s-Hertogenbosch
Leuke serie, die terasjes doen het idd. wel minder goed dan die op de parade bij de Kathedraal, behalve in de (school)pauze's of na de einde van de werktijden dan is het daar wel druk
leuke foto's van een mooie stad. kom er vrij regelmatig. 20 minuutjes met de trein slechts.
Mooie foto's van een mooie stad!

(Hadden wij hier maar zo'n mooie V&D!)
Leuk, die nieuwe woonbuurt aan het water is echt super.
Ik hou er wel van! Mocht bij ons ook wel, zoiets.
Er was toch ook zo'n wijk in kasteel stijl gebouwd ofzo ? Lijkt me wel eens mooi om het eindresultaat van te zien ( als het al af is ) ;)
Er was toch ook zo'n wijk in kasteel stijl gebouwd ofzo ? Lijkt me wel eens mooi om het eindresultaat van te zien ( als het al af is ) ;)
Yups, die is er ben er laatst een paar keer langs geweest en paar fotos gemaakt met mijn Nokia N95, maar het was helaas niet echt super weer waarbij de fotos er mooi uitspringen.

Het is wel apart als je er komt, het ziet er wel mooi uit, maar soms denk je echt dat het middeleeuwen is als je op de bouwstijl afgaat.:lol:
Favo's: 28 en 29. Fraai gebouw op foto 3!
1 - 13 of 13 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.