Skyscraper City Forum banner
1 - 6 of 6 Posts

·
Registered
112 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
1. Vandaag was de start op het Kardinaal Koopmans plein, met het Muntel Carré.

2. Dan via de Aartshertogenlaan...

3. naar Kop van 't Zand! (Met koudijs:bash: )

4. 'Bridge Square' oftewel Brug plein.

5. Leuk doorkijkje..

6. Willem2 Concertzaal:

7. Dan van Kop van 't Zand richting Paleiskwartier lopend..

8. Onder het spoor door..

9. Leonardo da Vinci plein op de schop..

10. Bewegwijzering met kuren..

11. Het Paleis van Justitie!

12. Westertoren vanaf het Westerpark:

13. De locatie van de 90 meter toren!:)

14. Om Essent heen weer terug naar het station, en weer een prachtig doorkijkje!

15. Stationsplein waar de hele dag Chaos is met Bussen,Auto's,Fietsers en Voetgangers die elkaar kruisen..

Bedankt voor het kijken!:)

·
Registered
112 Posts
Discussion Starter · #2 ·
reacties/commetaar is welkom!

·
Lijepa naša
711 Posts
Aardige serie, maar 't had beter gekund! Ik mis een foto van het station zelf, Riva, en Essent hoofdkantoor.

Foto 6 is overbelicht. Foto 15, had beter gekund, nu staat die irritante vrachtwagen in de weg waardoor die draak en 't foneintje niet goed naar voren komt!

Foto 8 vind ik wel goed geslaagd.

Op foto 4 zijn ze iets aan 't bouwen, dat fel groene ding, had 't al enkele weken geleden opgemerkt, maar wat wordt 't eigenlijk?

·
Registered
5,413 Posts
#3: Ik weet dat die Koudijs-fabriek daar niet geliefd is, maar is het nou zover dat ze dat schitterende oude pand op de voorgrond willen gaan slopen? Dat zou erg zonde zijn.

#15: De draak! Dat was vaak een hel als je daar moest lessen, op sommige momenten van de dag lijkt er geen eind te komen aan de stroom mensen aan wie je allemaal voorang moet verlenen.

·
Registered
112 Posts
Discussion Starter · #5 · (Edited)
#15 had ik juist gewacht dat er verschillende soorten vervoerders elkaar kruisde om de drukte die er altijd is uit te beelden. Foto's van alleen de draak zijn er al genoeg.

#3 Het oude gebouw gaan ze niet slopen!

Essent gebouw heb ik wel een foto van gemaakt (Heb er gister z'n 100 gemaakt) maar vond het zelf niet mooi genoeg.

Riva gebouw, ik kreeg 'm niet lekker en orgineel op de foto. Toen heb ik 'm gecombineerd met de schuin hangende bewegwijzering.

Project boegbeeld van 't zand, dat is dat groene gebeuren.

gelukkig hebben we zelf wel een leuke dag gehad;)

·
Lijepa naša
711 Posts
#15 had ik juist gewacht dat er verschillende soorten vervoerders elkaar kruisde om de drukte die er altijd is uit te beelden. Foto's van alleen de draak zijn er al genoeg.
Als je het verkeer graag mee wil pakken dan denk ik dat de foto er beter was uitgekomen als je 'm vanboven nam, dan zie je meer drukte, maarjah hoe kom je naar "boven", dat wordt dan weer aanbellen en vragen.

1 - 6 of 6 Posts