SkyscraperCity banner

1681 - 1690 of 1690 Posts

·
Registered
9 Posts
Ik las 70m als maximale hoogte maar hoop echt als het project fijner wordt uitgewerkt dater nog een paar meters bij komen. Ik zelf zie liever iets van rond de 100 meter op zo'n prominente locatie.

·
Registered
687 Posts
(Dames? en) heren, maak vooral gebruik van de mogelijkheid om ook jouw visie te geven. Ik ben er 100% zeker van dat ook pro-hogere-hoogbouwgeluiden gewaardeerd worden bij de gemeente/politiek, maar zolang wij niets van ons laten horen, en de (luide) groep tegenstanders wel, gaat men er van uit dat er geen draagvlak is.

Webinar 18 juni, 19.30

In een online presentatie (webinar) laten we zien welke kansen er zijn in het gebied. Ook hebt u de mogelijkheid om via een chat vragen te stellen. Deze online presentatie staat gepland op donderdag 18 juni 2020 om 19.30 uur.
Wilt u hieraan deelnemen? Meldt u aan via www.gemeenteshertogenbosch.webinargeek.com/bossche-stadsdelta. Is het niet mogelijk om deel te nemen? De presentatie wordt opgenomen en is na afloop terug te zien via deze pagina.

·
Registered
9 Posts
Hier word ik niet heel enthousiast van. Na de verdiepingssessie over wonen en groen rond station oost lijkt er langzaam afstand gedaan te worden van hoogbouw. Misschien ben ik wat pessimistisch maar ik ben bang voor het ergste. Nog een wijk met wat rijtjes huizen en twee onder één kappers kan ik echt niet meer aanzien.

·
Registered
9 Posts
Het is nog tot 24 juni mogelijk om jouw mening over gebrekkige hoogbouw EKP-terrein te geven. Dit doe je als volgt:
Ga naar www.menti.com/fpb19j93ff en vul de volgende code in: 53 84 85.

Ik zie dat 1 HHF'er dit inmiddels gedaan heeft, bedankt daarvoor!
Heb hem ingevuld! Vraag me af in hoeverre de plannen nog aangepast kunnen worden qua hoogbouw maar zeker het proberen waard.

·
Registered
687 Posts
Hier word ik niet heel enthousiast van. Na de verdiepingssessie over wonen en groen rond station oost lijkt er langzaam afstand gedaan te worden van hoogbouw. Misschien ben ik wat pessimistisch maar ik ben bang voor het ergste. Nog een wijk met wat rijtjes huizen en twee onder één kappers kan ik echt niet meer aanzien.
Ik zie dat er inmiddels meer mensen zijn die daar hun onvrede over uiten. Als dat HHF'ers zijn: goed bezig! (y)

·
Registered
9 Posts

Een artikel dat licht werpt op deelplan F in het paleiskwartier. Er staat een klein torentje ingetekend maar ik ga er vanuit dat de bebouwing nog niet vast staat. Dus mogelijk wordt dat torentje nog iets verhoogd. Wel leuk om te zien dat er een evenementeterrein komt in het paleiskwartier.

·
Registered
687 Posts
Verwacht er vooral niet teveel van - 30 a 40 m maximaal, aangezien deze locatie nooit is genoemd als locatie voor serieuze hoogbouw (alleen als 'hoogteaccent'). En we weten inmiddels allemaal wel wat een 'hoogteaccent' in praktijk betekent.

1681 - 1690 of 1690 Posts