SkyscraperCity Forum banner

S y d n e y

1856 Views 7 Replies 6 Participants Last post by  durexxx
Ik heb hier ondertussen al een hoopje foto`s genomen, tijd om die dan ook eens met jullie te delen.
CBD:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Darling Harbour:

7.

8.

Sydney Harbour:

9.

10.

11.

12.

13.

The Rocks

14.

15.

16.

Watson Bay

17.

18.

voor de rest van de foto`s moet je maar klikken op deze link
See less See more
18
1 - 8 of 8 Posts
En wat is je mening over de stad. Gezellig/Duur/Mooi/Druk/...?
Ziet er niet mis uit, al vind ik de hoogbouw van variabele kwaliteit.
Het lijkt er zeer proper en aangenaam om te leven. Het is dan ook Australië.
de kwaliteit van leven is hier inderdaad enorm.
Je leeft hier in een enorme stad en toch zijn er massaal parken en nationale parken voor handen. er is hier echt enorm veel groen, en iedereen maakt er ook gebruik van voor te sporten, te flaneren langs de vele waterkanten of gezellig te babbelen op het gras.
Druk is het inderdaad wel, maar dat vind ik nu eigenlijk net leuk.
en jah, het is hier ook zo enorm proper he, nergens vuil te bespeuren, alles heel netjes en practisch aangelegd, ik zou het niet zo erg vinden om hier te moeten wonen.
Maar goed, binnen enkele dagen laat ik deze prachtige stad achter me en ga ik op mijn gemakje naar het noorden toe, righting Byron Bay en Brisbane, nog veel fotoreportages op komst dus ;-)
Mij lijkt het ook aangenaam om te leven. Hebt ge al van het nachtleven geproefd?
Lijkt me inderdaad een leuke plek om te verblijven.
Fraaie foto's trouwens!
Nog een prettige reis verder en houdt ons vooral op de hoogte en lekker jaloers... ;)
Nog 3 foto`s die ik jullie niet wil onthouden:

Opera house en Harbour Bridge

CBD by night

See less See more
3
1 - 8 of 8 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.