SkyscraperCity banner

3601 - 3620 of 11349 Posts

·
Registered
Joined
·
57 Posts
Trudno będzie usunąć ruch Ciężarowy na Żywieckiej, ponieważ jest ona drogą komunikacyjną do większości bielskich firm ulokowanych w tym obszarze. Z racji, że przez Centrum miasta ruch Ciężarowy w tym Tirów odpowiednim znakiem słusznie zabroniono , wspomniana ulica jest jedyną drogą dla zaopatrzenia. Natomiast Ruch tranzytowy z pewnością powinien kierować się na obwodnice. Myślę, że w tej kwestii Policja która ma dwa swoje dwa najbardziej znane nam stanowiska na ulicach Lwowskiej/Żywieckiej poza suszeniem małych mobilków, zainteresuje się tymi większymi .

P.S. Pod wiaduktem na Wyzwolenia, przybyło warstw asfaltu, ukończone są oba gabiony. Przymierzają się do zamontowania brakujących ekranów na jezdni w kierunku Żywca. Czyżby można powoli mówić o miesiącu do ukończenia budowy? Czy data 27 października jest jedynie terminem ukończenia czy oddania do użytku tej obwodnicy?
 

·
Registered
Joined
·
419 Posts
Czy data 27 października jest jedynie terminem ukończenia czy oddania do użytku tej obwodnicy?
Podawane daty sa ZAWSZE data ukonczenia budowy i zgloszenia do odbiorow. Jako ze odiorow nie robi wykonawca tylko odpowiedni urzednicy wykonawca nie moze, nie chce i nie powinien tego wliczac tymbardziej ze urzednicy maja ustawowy maksymalny termin ile to moze trwac. Jak szybko to zrobia w duzej mierze zalezy od ich 'chciejstwa' jak i okolicznosci typu wybory, chec przypodobania sie spolecznosci, itp.
 

·
.
Joined
·
3,197 Posts
Zrobiłem w niedzielę nieco zdjęć z prawie gotowej obwodnicy Bielska-Białej. Mam nadzieję, że widok skończonej drogi wynagrodzi wam ubogie opisy ;)

1. Rozpoczynamy na węźle Rosta, widok na wiadukt węzłowy.


2.


3. Pas włączenia w kierunku Żywca.


4.


5. Obrót w kierunku Cieszyna.


6. Zapowiedź następnego węzła.


7. Widok w kierunku Żywca.


8.


9. Obrót w kierunku Cieszyna.


10.
 

·
.
Joined
·
3,197 Posts
11. Patrzymy w kierunku Cieszyna.


12.


13. Kierunek Żywiec.


14. Kierunek Cieszyn.


15. Trzeba zlikwidować wjazd na budowę stawiając brakujące ekrany.


16. Kierunek Żywiec.


17. Przyszły węzeł Suchy Potok.


18. Widać początek nieistniejącej łącznicy ;)


19.


20. Obrót w kierunku Cieszyna.
 

·
.
Joined
·
3,197 Posts
21. Osłony przeciwolśnieniowe czekają na montaż.


22. Kierunek Żywiec.


23. Pod wiaduktem.


24. Kierunek Cieszyn.


25. Kierunek Żywiec.


26. Kierunek Cieszyn - widoczne ograniczenia prędkości.


27.


28. Malownicze widoki w kierunku Żywca.


29.


30.
 

·
.
Joined
·
3,197 Posts
31.


32. Następne zdjęcie w kierunku Cieszyna - przed ograniczeniami będzie mrugać ostrzegawczy sygnalizator.


33. Schodzimy niżej, widok w kierunku Cieszyna.


34. Kierunek Żywiec.


35.


36. Kierunek Cieszyn.


37.


38. Wiadukt w ciągu ul. Krakowskiej (węzeł Bielsko-Biała Lipnik), widok w stronę Cieszyna.


39. Trochę się oddalamy.


40. Kościół w Lipniku.
 

·
.
Joined
·
3,197 Posts
41.


42. Cały czas patrzymy w kierunku Cieszyna.


43.


44. Obrót w kierunku Żywca.


45.


46. Kierunek Cieszyn.


47. Ten kościół będzie jednym z bardziej charakterystycznych punktów tej drogi. Chyba trudno spotkać na jakiejkolwiek polskiej ekspresówce lub autostradzie tak "dobrze skomunikowaną" świątynię ;)


48. Widok z estakady w kierunku Cieszyna.


49. Obrót w kierunku Żywca.


50. Kierunek Cieszyn.
 

·
.
Joined
·
3,197 Posts
51. Kierunek Cieszyn.


52. Wysoko, bardzo wysoko...


To wszystko na dzisiaj z mojej strony. Jak widać, w sumie została im tylko wykończeniówka. Pozostaje mieć nadzieję, że pod koniec października lub z początkiem listopada będziemy mogli jeździć nową obwodnicą Bielska-Białej :)
 

·
Registered
Joined
·
1,451 Posts
47. Ten kościół będzie jednym z bardziej charakterystycznych punktów tej drogi. Chyba trudno spotkać na jakiejkolwiek polskiej ekspresówce lub autostradzie tak "dobrze skomunikowaną" świątynię ;)
Offtop, ale znam co najmniej jedno miejsce z podobnie położonym kościołem. Ciężko mi teraz znaleźć fotę, ale jak się jedzie A4 do Krakowa od Katowic to tuż przed Balicami jest taki fajny kościół w Morawicy. Autostradą zjeżdża się w dół i jest genialny widok na miasteczko, kościół i cmentarz wokół kościoła.

Ps. Fajne foty :)

EDIT:
Jest i fota. A4 widać na dole.
 

·
Tombou
Joined
·
3,937 Posts
teraz juz nie ma sie co spieszyc- po kilkunastu latach oczekiwania,niech spokojnie skonczą całość, wszystkie odbiory,i tak naprawde,to mogą otworzyc nawet na koniec roku,wazne ze droga jest juz niemal gotowa i wkrotce bedzie otwarta - nia ma znaczenia czy bedzie to w pazdzierniku czy nawet grudniu. Wazne - po tylu latach - ze wkrótce i na pewno. A nie jak tyle innych szumnie zapowiadanych inwestycji w innych czesciach kraju. Za rok,jak otworzą eSke do Zywca,to dopiero okaze odczuwalny brak arcywaznej kontynuacji S1 do Mysłowic i dalej na Slask, do A4,A1....I pomyslec ze prawdopodobnie wielu z nas nie dozyje zakonczenia jej budowy po ostatnich korektach rzadowej listy nowych eSek.
 

·
Registered
Joined
·
1,676 Posts
dzięki za zdjęcia !! rewelka :)

ciekawy jestem wrażeń akustycznych w postaci pędzących tirów, będąc w kościele, bo z tego co widzę to ekrany nie są tam wysokie...
 

·
Registered
Joined
·
12,584 Posts
47. Ten kościół będzie jednym z bardziej charakterystycznych punktów tej drogi. Chyba trudno spotkać na jakiejkolwiek polskiej ekspresówce lub autostradzie tak "dobrze skomunikowaną" świątynię
przy A4 jest taki kosciol - tez przy samej autostradzie
autostrada tak nietypowo przecina te wioske na pol
 

·
Moderator
Joined
·
11,827 Posts
To zwykły, niestety dość częsty, błąd. Samochodzik może być tylko na dojazdach do drogi ekspresowej, nigdy na niej samej.

Pomijając to oznakowaniu nie można wiele zarzucić. Mama nadzieję, że między sygnalizatorami pojawi się jeszcze znak ostry zakręt - jest na niego miejsce.

Jedyne czego brakuje to ograniczenia do 100. Nie może być zejścia ze 120 do od razu 80.
 

·
Moderator
Joined
·
70,699 Posts
^^A później dzięki takim ograniczeniom o 40km/h policja będzie tam suszyła na wszystkie pojazdy, które w odpowiednim czasie nie zminiejszą swojej prędkości. W zmiennych warunkach atmosferycznych (deszcz, śnieg) nie będzie to za bezpieczny manewr. Choć z drugiej strony sądzę, że mimo ograniczenia na łuku do 60km/h barierki na poboczu będą wymieniane bardzo często...
 
3601 - 3620 of 11349 Posts
Top