Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 25 Posts

·
Registered
1,232 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Tijdens mijn 4-weekse rondreis door het westen van de Verenigde Staten bezocht ik ook San Francisco. Ondanks dat ik ziek was en met een doktersrekening van $300 opgezadeld werd, heb ik toch genoten van mijn verblijf in deze stad. Verdere introductie van SF lijkt me overbodig, dus hier komen de foto's:

1. Op weg naar Union Square, het winkelhart van de stad

2. Karakteristieke kabeltram

3. Union Square

4. Etalage aan Union Square

5.

6.

7.

8. Bay Bridge

9. Chinatown

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19. Transamerica Building aan Columbus Avenue

20.

21.

22.

23.

24. Detailfoto van de Golden Gate Bridge, met de skyline van San Francisco op de achtergrond.

25. Uitzicht op de stad vanaf de noordkant van de baai.

26. Het blijft schitterend!

27. Zoom!

28.

29. North Beach

30. De steile Lombard Street

31.

32.

33. Op weg naar Fisherman's Wharf.

34.

35. Retro-tram die rijdt tussen Fisherman's Wharf en Castro.

36.

Dit was San Francisco. Binnenkort volgen LA en Santa Barbara nog, waarna ik zal kijken of ik genoeg interessant materiaal heb voor series van Seattle, Sacramento, Las Vegas en de nationale parken.

Bedankt voor het kijken in ieder geval! :cheers:

·
Registered
35,102 Posts
Inderdaad, mooie foto's van deze mooie en boeiende stad. :)

·
visit the world
8,185 Posts
Erg mooie fotoserie van een fotogenieke stad! Teveels moois tussen om te kiezen!!
Benieuwd naar de rest, en mocht je te weinig van een bepaald gebied hebben dan gewoon bij een andere plek vastplakken in een fotoserie! :) :cool:

·
Registered
6,071 Posts
Alle foto's zijn erg mooi.
Ben er nog nooit geweest, maar zou het wel graag willen. Lijkt me redelijk laid back daar, op een paar buurten na dan. Weet niet of jij daar ook geweest bent? Schijnt een aardig zooitje te zijn met veel criminaliteit.

·
-
3,632 Posts
Mooie fotoserie, het lijkt me een geweldige sfeervolle stad. :eek:kay:

·
Registered
9,298 Posts
Jippie! Over 26 dagen zit ik er ook. Later in Sacramento, Napa, Las Vegas, LA, Phoenix, en al die Santa's aan de Californische kust. Ik heb al wat geheugenkaarten ingeslagen.

·
Registered
1,232 Posts
Discussion Starter · #20 ·
Bedankt iedereen voor de leuke reacties!

@ Dr. Dubai: die foto's zijn inderdaad vanuit (de zuidkant van) Chinatown gemaakt.

@ SASH SCF: het zou kunnen dat er ongure buurten zijn in SF. Eigenlijk kom je overal wel zwervers en andere vage types tegen, maar ik heb me nergens onveilig gevoeld, ook niet buiten het toeristische centrum.

@ ikops: veel plezier! Je zult die extra geheugenkaarten zeker nodig hebben! :)

1 - 20 of 25 Posts