SkyscraperCity banner

41 - 60 of 578 Posts

·
Banned
1,801 Posts
Nos encadenaremos para defenderlas!!
Realmente el señor alcalde de Sant Adrià parece que esta de acuerdo con mi idea de convertirlas en museo, aunque me temo que no tan ambicioso como a mi me gustaria...
Es indudable que estas tres torres son un simbolo no tan solo de Sant Adrià, sino de todo el Barcelonés Nord.
¿Acaso son más bonitas otras torres industriales que se han conservado y se conservan, por ejemplo, en Poblenou?

·
Estela Reynolds
6,917 Posts
Aurelio said:
Que les tirin a terra i fotin tres gratacels de 350m cadascú...

:D
Joder, no ens agradaria a tots més? A més, per allà no hi ha veïns aprop aprop... tot serà que algún gran constructor el soborni amb moltíssims calers per recalificar els terrens per a usos terciaris :D

És la nostra última esperança :cry::cry::cry::cry::cry:

·
Estela Reynolds
6,917 Posts
Després miraré la web de St. Adrià a veure si es poden enviar emails amb suggerències d'aquestes que no en fan cas... :D

Potser no se'ls hi ha acudit que a Sant Adrià es podria fer la Défense de Barcelona :D
----

http://www.sant-adria.net/cat2004/falta_sugerencias.php?opc=96 :D

Quin rollu els hi he fotut jeje, que si és una gran oportunitat per la ciutat per canviar la seva mala imatge, per crear riquesa, llocs de feina, que si volen alçada que facin edificis de 200 metres... per provar, no es perd res :cheers:

·
Cantabria me pone
1,340 Posts
nooooo nooooo, no no moveraaaaaaaan!! de las torres de endesaaa! no nos moveran!!

por diooos!! si son uin referenteeee!! algo fundamental enel skyline de bcn y area!! no nos la spueden quitar! q hagan algo a lo q hicieron en londres!!

·
Registered
123 Posts
A mi em sembla que donen una imatge desfasada, bruta i desarrollista. No entenc com poden, a l'ajuntament de St. Adrià, estar orgullosos de tenir-les... si crec que més que portar turistes els espanta. Jo estic a favor de que les tirin.
Si els agraden les torres lletges que construeixin tres torres eòliques gegants a canvi :D. Al menys portaràn energia neta...

·
paradiso città
836 Posts
a vere, les torres que les deixin, que les restaurin, i dins d'akestes el museu i tot l'envolcall del voltant que és el recinte que fa fàstic que el tirin. Podrien per un parc ; El Parc de les 3 Xemeneies XD

·
me llamo orzowei
3,144 Posts
Estic d´acord amb tots vosaltres, si es per fer tres gratacels de 200 m
que les tirin JA ;)

Ara bé, quan Gas Natural tingui el poder a Endesa poder les coses canvien :D

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,312 Posts
art said:
Estic d´acord amb tots vosaltres, si es per fer tres gratacels de 200 m
que les tirin JA ;)

Ara bé, quan Gas Natural tingui el poder a Endesa poder les coses canvien :D
Jo, com tu!
;)
Que les enderroquin només si fan quelcom més alt!!
:wink2:

·
Banned
4,402 Posts
Berris said:
Para Endesa esto significa el completo desmantelamiento de la instalación, pero el Ayuntamiento entiende que el cese de la actividad eléctrica es sólo el primer paso para convertirla en un museo. "Nos oponemos completamente a su demolición", dijo el alcalde de Sant Adrià. El Consistorio lleva un par de años tratando de catalogar las tres chimeneas como patrimonio de interés local. Pero Endesa cuestiona el valor arqueológico de las tres torres.
¿Valor arqueológico? Seguro... si, las debieron construir en tiempos de lor Romanos... deben de datar de la época de Ampuria... :D

·
BCN SPA
698 Posts
Watermark said:
A mi em sembla que donen una imatge desfasada, bruta i desarrollista. No entenc com poden, a l'ajuntament de St. Adrià, estar orgullosos de tenir-les... si crec que més que portar turistes els espanta. Jo estic a favor de que les tirin.
:master:

·
paradiso città
836 Posts
hush said:
Per mi, estàn bé, ara, si volen els terrenys per a fer-hi gratacels, ja les poden tirar ;)
vaja, el poc patrimoni històric que te sant adrià, i si se n'ha d'anar a terra per donar pas al futur....

mmm, no ho veig, no ho veig. es com si enderroquessin la catedral de barcelona per fer un rascacel alla, jajajaj. Ja sé que no te ni punt de comparació una cosa amb l'altra, pero per lo petit que és sant adrià i lo poc patrimoni que conserva, les 3 torres per ells son sagrades. em sembla que ja duen temps demanat que sigui construccio històrica i protegida.

Sempre kdarà badalona x construir cap a munt XDDDD

·
me llamo orzowei
3,144 Posts
Agregació de Sant Adrià i que l´ajuntament de Barcelona construeixi
una seu de 250 m allà!
:cheers: :sleepy:

·
Estela Reynolds
6,917 Posts
Theremin said:
¿Valor arqueológico? Seguro... si, las debieron construir en tiempos de lor Romanos... deben de datar de la época de Ampuria... :D
Porquería arqueológica debe ser. :bash:

41 - 60 of 578 Posts