SkyscraperCity banner

61 - 80 of 578 Posts

·
Registered
56 Posts
No s'han de tirar, seria el error mes gran en molts anys, hi ha altres llocs per fer edificis alts, de arquitectura com aquesta no hi ha tanta, a mes a mes jo les trovo boniques.

·
paradiso città
836 Posts
Una fotillo de les 3 xemeneies que van fer els del IES FORT PIUS

·
Registered
12,309 Posts
A part del seu valor estètic (per mi = 0) són instalacions antigues, contaminants i que s'han de reconvertir.

Espero que facin algun pelotazo :colgate:

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,331 Posts
No n'estic segur...
:dunno:

·
Registered
12,309 Posts
què interessant, en aquests moments hi ha un empat tècnic.

Proposo un altre pregunta: què en farieu de les tres ximeneies?

- Jo les tomaria a terra i faria un nou districte.

- En el seu defecte les reconvertiria per albergar un complex cultural / lúdic / parc que seria més o menys deixar l'estructura de les ximeneies i unir les bases dividint-les en tres espais: un per biblioteca i museu de l'energia i la sostenibilitat, un per un centre cívic i residències per joves estudiants i un altre per hotel i cinemes :)

·
Banned
1,801 Posts
A la teva pregunta les deixaria aixecades i, com he dit en infinitat de vegades, faria un museu ambiciós fixant-se en la Tate Gallery de Londres on es va reutilitzar una central elèctrica. Així Sant Adrià faria del seu simbol actual (les tres torres, es vulgui o no, son el simbol de la ciutat) un museu amb expectatives de convertir-se en un bon museu. Però com que de terreny hi ha molt i les torres donen per a molt també faria hotel i cinemes i d'altres.

·
paradiso città
836 Posts
Les propostes aquestes em semblen molt be! A part del museu de l'energia i de mes, un museu de la ciutat estaria be. A la plana web del portal de sant adrià hi ha un recull de fotografies i imatges antigues de sant adria i deu n'hi do.

Els cinemes i coses per l'estil aprofitaria els terrenys del alcampo i ho remodelaria per complet. Soterrant el parking tenen molta superficie per fer el que vulguin.

A vere que faran al final.

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,331 Posts
191 metres cadascuna.
;)

·
Registered
60 Posts
Avall les tres xemeneies i amunt una ciutat financera amb rasques de 350m minims :cheers:

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,331 Posts
YoHakki said:
Avall les tres xemeneies i amunt una ciutat financera amb rasques de 350m minims :cheers:
:weird:
Que estem a Barcelona, NENG...
:(

61 - 80 of 578 Posts