Skyscraper City Forum banner
1 - 11 of 11 Posts

·
Registered
102 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Dit stadje met 55.000 inwoners ligt nabij Madrid (1,5 uur rijden). Grootste toeristentrekker is het Romeins aquaduct (zonder mortel), verder is er niet veel te beleven. Er is een kasteel en enkele kathedralen, maar die zijn niet zo bijzonder.

En nu de foto's. >>>>

1.

2. Kerkhof

3.

4. Dama de las Catedrales

5. Hof

6. Dama de las Catedrales

7. Alcázar

8.

9.

10.

11.

12. Uitzicht Alcázar

13. Landschap

14. Daken

15.

16. Landschap

17. Centrum

18. Centrum

19. Aquaduct

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26. Merry-go-round

27. Kathedraal

28. Kerkje

29. Steegje

30. Aquaduct

31.

32.

33. Panorama

·
My train goes everywhere!
2,783 Posts
Mooie reeks... 2 jaar geleden is hier een vriend van mij met een Spaanse schone getrouwd. Puike bruiloft was dat!

Ook erg aangenaam stadje.

·
fastshooter
1,118 Posts
Mooie serie!! :eek:kay:
Favo's: #12, #14, #18, #30.

Ik vind de foto's met de laaghangende bewolking wel mooi. Het stadje ligt in de bergen neem ik aan...

Zijn er ook grotten in de buurt? (foto #16)

Als je bij #9 geflitst had waren de muren niet zo donker. Geeft een beetje HDR-effect.

·
Frans Woerden
28,912 Posts
De laatste tijd veel bewolkte fotoserie`s uit Spanje, nu hebben wij hier in Nederland is een keer veel zon en hun de regen.

·
Bike It!
22,249 Posts
Mooie serie. Vooral het aquaduct heb je zeer mooi in beeld gebracht.
Dat zijn dan ook de favo's.
Jammer van de bewolking, anders had het kleurrijke stadje er nog fraaier uitgezien.
Segovia is een aangename, rustige stad, maar op een dagje heb je het wel gezien. Ik bezocht het ooit tijdens een ronttrip met de tent door midden Spanje. Toledo vond ik toch boeiender.

·
Registered
102 Posts
Discussion Starter · #11 ·
Mooie serie. Vooral het aquaduct heb je zeer mooi in beeld gebracht.
Dat zijn dan ook de favo's.
Jammer van de bewolking, anders had het kleurrijke stadje er nog fraaier uitgezien.
Segovia is een aangename, rustige stad, maar op een dagje heb je het wel gezien. Ik bezocht het ooit tijdens een ronttrip met de tent door midden Spanje. Toledo vond ik toch boeiender.
Toledo is inderdaad wel leuker, maar Segovia is wel aardig om heen te gaan als je voor langer dan een weekend in Madrid zit.

1 - 11 of 11 Posts