Skyscraper City Forum banner
1 - 8 of 8 Posts

·
Registered
46 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hej derude....

Jeg ved den har været oppe før, men når jeg læser på hjemmesiden her, og kigger location på hvor folk kommer fra, så er ca. 98% danskere og kun ganske få kigger med udelandsfra.

På den ene måde synes jeg det virkeligt lidt mærkeligt at skrive på engelsk, når jeg ved alle som læser med stort set kun er danskere. Men selvfølgelig så kan andre også læse med, for hvem det måtte have interesse.

Er folk stadig kun tændt på at være her, eller måske lave vores egen danske kanal, som måske er bedre opbygget og mulighed for bedre billeder og forum indlæg og så videre...

Blot et ide opkast......

·
Registered
750 Posts
Hvis du foretrækker at skrive på dansk, så synes jeg bare du skal gøre det. Det sker af og til at jeg selv vælger at skrive på dansk herinde og det har vist aldrig været et problem, så gør du bare det. Jeg bruger en del tid i det svenske forum og der er der mange, der udelukkende formulerer sig på svensk. De fleste skandinaver har nok ikke noget problem med dette, men for udlændinge kan det selvfølgelig være irriterende.

·
Registered
380 Posts
I like it.....

Der er jo fremragende eksempler på "danske tråde", som klarer sig godt i de internationale fora.

Aarhusforever tager vel prisen og kan (næsten) få mig til at flytte til Aarhus. Jeg kan se at masser af andre i hele verden beundrer hans by og hans øje for detaljer.

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1451928

Der er også masser af folk, der kigger med på metrobyggeriet.

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=504514

Mon ikke de to tråde får flere internationale besøgende, end hele den danske del. Så jeg kan se pointen.

Jeg synes, at folk skal oprette internationale tråde på de projekter, som de selv mener, resten af verden burde kende til. Det er de færreste, som nogensinde finder dem herinde alligevel...

Dem, der ønsker at skimme den danske afdeling, kan snilt bruge Google Translate.

Men jeg tror, at dit udemærkede forslag er dødfødt, fordi der er en masse danskere, som kommunikerer med hinanden på "danglish" og føler sig vældig internationale.

·
Registered
750 Posts
Hvis du foretrækker at skrive på dansk, så synes jeg bare du skal gøre det. Det sker af og til at jeg selv vælger at skrive på dansk herinde og det har vist aldrig været et problem, så gør du bare det. Jeg bruger en del tid i det svenske forum og der er der mange, der udelukkende formulerer sig på svensk. De fleste skandinaver har nok ikke noget problem med dette, men for udlændinge kan det selvfølgelig være irriterende.
..med hensyn til et udelukkende dansk forum tror jeg desuden at mange danskere, især fra Sjælland, vil "mangle" input fra Region Skåne, som jeg bruger mindst lige så meget tid på som Jylland/Fyn.

·
Registered
750 Posts
I like it.....

Der er jo fremragende eksempler på "danske tråde", som klarer sig godt i de internationale fora.

Aarhusforever tager vel prisen og kan (næsten) få mig til at flytte til Aarhus. Jeg kan se at masser af andre i hele verden beundrer hans by og hans øje for detaljer.

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1451928

Der er også masser af folk, der kigger med på metrobyggeriet.

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=504514

Mon ikke de to tråde får flere internationale besøgende, end hele den danske del. Så jeg kan se pointen.

Jeg synes, at folk skal oprette internationale tråde på de projekter, som de selv mener, resten af verden burde kende til. Det er de færreste, som nogensinde finder dem herinde alligevel...

Dem, der ønsker at skimme den danske afdeling, kan snilt bruge Google Translate.

Men jeg tror, at dit udemærkede forslag er dødfødt, fordi der er en masse danskere, som kommunikerer med hinanden på "danglish" og føler sig vældig internationale.
.. men vedkommende snakker jo om et adskilt forum på sin helt egen side.

·
Moderator
2,829 Posts
Gav dig en venlig henstilling i november måned sidste år - SSC tillader stadig ikke sådan en diskussion.
Ingen forhindrer dig desuden i at skrive på dansk.

Kan kun være enig i at vBulletin (det system SSC er bygget på) er håbløst forældet, men så start dén diskussion i stedet for.

1 - 8 of 8 Posts