SkyscraperCity Forum banner

Skyline Eindhoven (19/5/'05)

2474 Views 17 Replies 14 Participants Last post by  lucky
Sorry vor de brakke kwaliteit, het was de cam. ;)

1 - 18 of 18 Posts
Ha cool! Van de Razob zo te zien. Brakke kwaliteit of niet, die laatste ziet er toch goed uit! :)
je hebt zon beetje een primeur gijsje!!!:)

grappig om vanaf hier eindhoven te zien laatste foot is beste:) maar kan zeker nog wel wat opvulling gebruiken maar begin is gemaakt!

is da helemaaal links op eerste foto porthos?
mooi vergeleken met een paar maanden geleden dat die kranen nu ook deel uitmaken van de steeds meer vorm aannemende skyline.
eindhoven tha city said:
is da helemaaal links op eerste foto porthos?
nee, helemaal rechts op de foto ;) die andere is denk ik de DAF
Helemaal links op de eerste foto is geloof ik het gebouw van ASML.
Het zijn overigens niet mijn foto's, ik had helaas geen camera bij me.
Gijs said:
Helemaal links op de eerste foto is geloof ik het gebouw van ASML.
Dat zou ook goed kunnen ja...
ohh verrek het is natuurlijk allemaal van een andere kant;)
Leuke foto's!
Zeg Gijs, wanneer was je daar? Ik was er gisteren (19 mei) tussen 8 en 9, en het was best druk. Was je er alleen om foto's te maken of heb je jezelf nog het snot voor de ogen gefietst op de heuvel?
Mooie foto's. De skyline begint stilaan te groeien en dat is goed nieuws! :cheers:
Die laatste foto geeft toch wel een goed beeld. :)

Als je een camera met flink wat zoom hebt, kun je vanaf die locatie toch een leuke skylinefoto maken.
Ziet er goed uit. :cheers:
die laatste foto is vet. door al die masten ervoor heeft het wel een beetje de chaos zoals in het buitenland, wat het een vet effect geeft.

als er in brabant heuvels waren a la luxemburg, dan zouden de steden er ook een stuk indrukwekkender uitgezien hebben. al dat platte gedoe hier en die bosjes maken het zicht op de stad er niet makkelijker op. dit is een van de plekken waar je dat heuvelachtige gevoel wel een beetje hebt.
Als we het toch over 'onze' skyline hebben vind ik dat de mooie foto van Dennol niet mag ontbreken.

:eek2:
Eindhoven en Tilburg zijn echt booming! Mooie pic's!
Wat een bagger skyline heeft Eindhoven toch van zo'n afstand :D wel goeie foto's, alle projecten zijn duidelijk te zien. toch moet ik zeggen dat dennols foto beter is, zo zie je toch alleen maar het belangrijke deel van de skyline, en oko nog een stuk beter! Vergeet niet te scrollen, want anders mis je de machtig mooie Vestdijktoren :D
ja die laatste is we heel mooi
die anderen zijn net te ver weg jammer maar toch mooi
1 - 18 of 18 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.