Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 52 Posts

·
Administrator
30,142 Posts
Wow, vakwerk! :eek:kay: Als je die volgende week in de UPC zet durft er niemand meer mee te doen! :cool:

·
My train goes everywhere!
2,783 Posts
Erg mooi... nu nog een keertje een foto vanaf die ene uitkijktoren (bij de Kralingse plas?)

·
kejje nagaan!
5,063 Posts
Prachtig, Michiel! Ik heb die polders vorig jaar doorgefietst en het viel me toen ook al op wat een mooi contrast je daar hebt.

Het lijkt wel een beetje op het zicht wat ik vanaf het gemeenschappelijke dakterras van mijn flat (Balpolflat, pal naast Elektrotechniek in de Delftse TU Wijk) op Rotterdam heb. Alleen zit ik er daar wel veel verder vanaf.

·
Jürgen Leschinger
9,766 Posts
Toppers! Gisteren met de mountainbike de route Schiedam-Schipluiden-Delft-Delfgauw-Oude Leede-Rdam gereden en zag onderweg een vrij identiek plaatje. De omstandigheden waren alleen iets minder..

·
Gosee? Gosee!
277 Posts
Kijk dat is nu een mooie foto kunnen maken. En laten we nu voor eens en voor altijd eerlijk zijn; Dit is na Frankfurt de mooiste skyline van Europa (op zeer korte afstand gevolgd door Parijs en Londen).

·
Registered
1,218 Posts
Nou, ik vind La Defense altijd nog behoorlijk wat indrukwekkender, maar desalniettemin ziet dit er heel goed uit. Mooi werk Michiel! :applause:

·
My train goes everywhere!
2,783 Posts
@Marin... ja dat is hem... volgens mij moet je daar vandaan nu (met goed weer natuurlijk) erg mooie indrukwekkende foto's kunnen maken

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Mooie fotos! :applause: DP blijft een gaaf gebouw, nu nog een mooie uitschieter dr tussen en het feest is compleet.

1 - 20 of 52 Posts