SkyscraperCity banner

21 - 24 of 24 Posts

·
kejje nagaan!
5,033 Posts
foto's op www.amsterdamsetram.nl

Voor de kleine maar trouwe schare volgers van deze thread: op de site van De Amsterdamse Tram staat sinds eind vorige week deze update van de Amsterdamse metro met op de 3e pagina een aantal foto's die gemaakt zijn in het diepgelegen, buiten gebruik zijnde station dat onder het bekende metrostation Weesperplein ligt.

Bij 'nieuwe foto's - maart 2006' staan overigens nog meer metro-updates van vorige week, met o.a. het opgeleukte Waterlooplein en het gerenoveerde Ganzenhoef.

·
kejje nagaan!
5,033 Posts
Tijdens het surfen op Wikipedia kwam ik via de pagina van de Amsterdamse metro (waar ik me zelf ook wel eens mee heb bemoeid) op de pagina van metrostation Weesperplein. En daar stond onderstaande link:

http://www.motordigitaal.nl/Urban/weesperplein/

Nog meer, en haarscherpe foto's uit maart van dit jaar van het ongebruikte niveau wat zich onder de metroperrons van de Oostlijn bevindt.

Fascinerend om te zien, al die aggregaten en apparatuur die niet (nooit) meer gebruikt zal worden...!

·
Registered
387 Posts
Leuk zeg dat zo'n oud topic uit de kast word getrokken. Ik had er nog nooit van gehoord, maar heb met interesse de posts en verschillende links/foto's bekeken.

21 - 24 of 24 Posts