Waarom een nieuwe thread na 500? Heeft dat emt de servercapaciteit te maken ofzo?
Nou de eerste tunnel is gestort, heeft ieder het gezien? En zijn er nog vragen over het princiepe van de tunnel? Volgens mij is het vrij duidelijk als je eenmaal zoiets in het echt gezien hebt.
Fijn weekend allemaal. :cheers:
Zeg hoe hebben jullie de tunnel eruit gekregen met die damwand ervoor? En tot morgen
Beestjes is 19 jaar oud. Weet niet of ze de verhuizing naar Brander nog gaat meemaken. Bovendien komt ze alleen buiten op het balkon.Zeg Ester. Hoe ga je het eigenlijk met je kat doen op zo'n hoge toren???
De tunnel hebben we in meerdere delen eruit gehaald. Er is nog ca. 3 meter ruimte aan de zijde van de damwand. Dus in delen kleiner dan 3 meter.Zeg hoe hebben jullie de tunnel eruit gekregen met die damwand ervoor? En tot morgen![]()
Ik kan me niet inhouden en moet gewoon even reageren.
WAT EEN ONZIN...
Ik heb perzen en die zijn nog nooit buiten geweest en hebben daar ook helemaal geen behoefte aan. Bovendien hebben wij niet een "klein" appartementen waardoor ze alle ruimte hebben om hun energie kwijt te kunnen.
Er lopen genoeg katten die "lekker" rond kunnen lopen en alle vrijheid hebben maar geen eten, liefde en aandacht krijgen...en dat is niet beestachtig?
Bovendien is dit niet een forum voor "wel of geen dieren in een appartement" maar gaat het over de bouw van de stoker en brander...