SkyscraperCity banner
1 - 20 of 68 Posts

·
Registered
1,881 Posts
Welkom! weet je zeker dat je op het juiste forum bent beland?

·
Civieler
1,174 Posts
:lol: Wel 2,5 meter hoger dan de gebouwen ernaast! De zon zal nooit meer schijnen op Terschelling :eek:hno:

·
Registered
1,881 Posts
Daarbij zweven de nieuwe gebouwen op het plaatje ook nog eens minstens twee meter boven de grond!

·
Registered
1,307 Posts
Als je je paviljoen 'De Walvis' noemt moet je lekker je mond houden en ergens anders over gaan klagen dan een appartementen complexje :D

·
Registered
23 Posts
Discussion Starter · #10 ·
Ik begin bijna te vrezen, dat jullie nog nooit op een mooie dag West-Terschelling zijn binnengelopen met de (veer)boot.:eek:hno:

Anders zou je weten dat Terschelling wel degelijk een skyline heeft, waar maar weinig betonwoestijnen aan kunnen tippen. En dat De Walvis op een AAA-lokatie ligt.:cheers:

·
Registered
34,646 Posts
^^ Die Brandaris is pas megalomane hoogbouw! ;)

·
Bas
14,377 Posts
Voor skylines kun je beter naar Duitse Waddeneilanden. Niet voor niets dat Duitsers massaal ONZE Waddeneilanden bevolken, hoe zou dat nu komen? :|
Deze plannen op West-Terschelling kunnen maar beter niet doorgaan.

·
Registered
1,055 Posts
Welkom! weet je zeker dat je op het juiste forum bent beland?
Tja, misschien wel.
Eén van de redenen dat ik fan ben van stedelijke concentraties is het idee dat door die concentraties er ook in een druk land rustiger plekken overblijven.
(OK, naast dat ik het vaak gewoon mooi vind).

Ik vind het mooi te zien dat Utrecht nu eindelijk een skyline krijgt, maar tegelijk was ik een paar weken terug op Terschelling en was ik blij dat het daar gelukt is de massieve kustbebouwing af te remmen. Vond ik niet per se inconsequent.

Op de verkeerde plek kan 25 meter m.i. al hoogbouw zijn. En té hoog zijn.

·
Registered
5,774 Posts
Ik begin bijna te vrezen, dat jullie nog nooit op een mooie dag West-Terschelling zijn binnengelopen met de (veer)boot.:eek:hno:

Anders zou je weten dat Terschelling wel degelijk een skyline heeft, waar maar weinig betonwoestijnen aan kunnen tippen. En dat De Walvis op een AAA-lokatie ligt.:cheers:
vrij vaak zelfs.

de walvis ligt vooral op een top locatie omdat de bebouwing eromheen ontbreekt. en je niet naar het eiland zelf kijkt.

de bebouwing eromheen ontbreekt vooral omdat het naast gelegen stuk grond al jaren braak ligt, en er zelfs bouwvallen ontstaan.

http://goo.gl/maps/nlD7

dat ze er bij de walvis tegen verdere ontwikkelingen van dat braakliggende stuk grond zijn is dan ook zeer begrijpelijk, bouwoverlast is vervelend en misschien komt er zelfs horeca in de plint. allemaal kut argumenten voor de rest van de bevolking natuurlijk.

1 - 20 of 68 Posts