Leuk, weer een foto-reportage van Apollyon! En het zijn prachtige foto's met mooie kleuren en veel ZO-Aziatische sfeer. 
Ja, maar niet iedereen heeft de mogelijkheid om kiekjes van dit soort plaatsen te maken! Van mij mag iedereen plaatsen wat hij wil, dus ook Marbella en Alanya. Wie er geen behoefte aan heeft, kijkt er toch gewoon niet naar?Niet iedereen hoeft wat mij betreft zijn vakantiekiekjes van Marballa en Alanya te plaatsen, maar voor dit soort series maak ik graag een uitzondering: prachtige serie! . Meer foto's welkom.
Dit is toch een 'fotoforum' in het Holland Hoogbouw Forum? Met de nadruk op foto. Als er alleen maar hoogbouwfoto's geplaatst gaan worden, dan zijn we snel klaar hier. :lol:@ Dirkholtkamp... ik zat er ook aan te twijfelen om deze foto's te plaatsen, het is en blijft tenslotte een hoogbouwforum en deze foto's zijn grotendeels op natuur gevestigd. Ik maak tegenwoordig ook vrij weinig foto's meer van hoogbouw, maar ben meer op vakantie en van de natuur aan t geieten. Dat is ook de reden dat ik al lang geen series meer heb geplaatst.