SkyscraperCity banner

3061 - 3075 of 3075 Posts

·
Registered
1,201 Posts
haha, geen zorgen, verdiep je even in de verschillende topics (meer dan 15 zijn er niet en de helft is redelijk outdated). Ik heb ook wel eens zitten puzzelen waar iets in hoort, niet altijd even duidelijk. Maar daar kom je vanzelf achter als je de indeling kent en de omvang van de bijbehorende projecten weet. (alles daarbuiten start in principe hier in projecten overzicht)

·
Registered
1,286 Posts
Serieus dit!? Ik weet niet welke emoticon meer passend is: 🤣 of toch 😭. Kruik had gelijk ik begin nu toch echt overstuur te raken haha! En of dit nog met 'nieuw' zijn te maken heeft betwijfel ik. 🙄🤭

@013 De meeste topics zijn helemaal niet outdated. Alleen 'Café De Kruik' misschien. Alles wat nog ouder is zijn gewoon gesloten topics van oude projecten.

·
Registered
27 Posts
Serieus dit!? Ik weet niet welke emoticon meer passend is: 🤣 of toch 😭. Kruik had gelijk ik begin nu toch echt overstuur te raken haha! En of dit nog met 'nieuw' zijn te maken heeft betwijfel ik. 🙄🤭

@013 De meeste topics zijn helemaal niet outdated. Alleen 'Café De Kruik' misschien. Alles wat nog ouder is zijn gewoon gesloten topics van oude projecten.
Ik post wel niets meer ;)

·
We exist
2,061 Posts
Ik post wel niets meer ;)
Ik zie juist heel graag nieuwe foto's e.d, ook idd op de juiste plek maar het iedere bijdrage is meer dan welkom! Ik ben er vaak te lui voor, dus zoals gezegd, ieder project in Tilburg (op z'n plek) is welkom!

Sorry voor als de draadjes nogal ongelukkig zijn 'geordend' (dit is sinds enkele jaren weer zo nadat de Brabantse sectie werd opgeheven ten faveure van eentje voor Eindhoven waarna we weer op de grote stapel kwamen), maar we houden hoop op de toekomst. Als we maar genoeg posten, er genoeg gebouwd wordt en alle kleinere stadjes helemaal klaar zijn met het feit dat Tilburg het hele projectenoverzicht volspamt, dan komt het vanzelf goed :D

• Like
Reactions: Arc013 and hout

·
Registered
129 Posts
Als de posts informatief en in het juiste topic zijn mag er wat mij betreft iedere minuut worden gepost!

·
Registered
2,255 Posts
Nog wat nieuws van iets verder terug.
De Mozartflat, net over het Wilhelminakanaal in Noord, wordt gasloos en energiezuinig gemaakt.
Daardoor verandert het uiterlijk flink. Of de identieke Bachflat en Hofmannflat ook aangepakt gaan worden is niet bekend.

Vóór
312569

Na
312573

BD.nl

·
Registered
2,255 Posts
Op Funda staan appartementen te koop in nieuwbouw project Pleinhuis op de hoek van Groenstraat en Broekhovenseweg.
Helaas geen afbeeldingen van de buitenkant, maar in de tekst wordt gesproken van stalen gevelbekleding.
Dit lijkt dan toch het plan wat daar eerder bekend werd maar in de stilte verdwenen was.

·
Registered
348 Posts
Dat gaat om dit project waarvan er jarenlang een bord op het braakliggende stukje heeft gestaan:

Vreemde is dat er maar 4 huizen op Funda staan (moeten er toch meer zijn?) vanaf 147.500. Erg betaalbaar, zou in mijn ogen niet echt gepaard kunnen gaan met een fantastische afwerking.
Als dat inderdaad klopt dan zou dit complete complex dus voor een goede 6 ton weggezet kunnen worden.

·
Registered
547 Posts
Dat zullen er zeker meer zijn, dat krijg je niet gebouwd voor 6 ton. Op Funda zie je ook de bouwnummers staan, namelijk nr 6. 8. 9. en 10. Mogelijk gaat de rest in verhuur?

3061 - 3075 of 3075 Posts