Hallo alsof Zwolle zoveel meer te bieden heeft, en er op veel plekken niet gewoonweg troosteloos uitziet met dit weer ?
Het is dan ook meer het persoonlijke inzicht dat je hiervoor nodig hebt, om iets goed te beoordelen of het nu slecht of goed weer is .
Van deze twee steden Zwolle en Tilburg kan ik zeggen dat Tilburg verreweg mijn favoriet is, zowel met Carnaval als alle dagen ervoor en erna.
En daar doet een pakweg 100 meter ABN AMRO gebouw helemaal niks aan .
Dat altijd maar negatief beoordelen van fotoreeksen van dezelfde personen word nu wel een beetje triest, ook als minder fanatiek forumlid vandaag de dag .
Het vreemdste is dan ook dat ik telkens zie dat iedereen het weer toelaat, deden jullie dat vroeger ook als iemand in de klas gepest werd ?
Ik niet ..............
Uitleg voor mijn onbegrip voor de foto's ,
Behalve het slechte weer zie in ik inderdaad niet veel triest op deze foto's, het is dus maar hoe je erna kijkt :
1.Zeer fraaie gevelrij
2.Als Amerikaan zou hij/zij de fietspaden wel interessant gevonden hebben.
3.Fraaie Winkelstraat, plus vrouwelijk schoon op de voorgrond .
4.Citroen DS, een oldtimer onder de Citroens
5.Fietsen, voor ons normaal maar voor vele niet-nederlanders een vreemd gezicht .
6.Dat is waarschijnlijk het eerste stukje tekst dat hij/zij kon lezen, de rest was allemaal onleesbaar

.
7.Prachtige straat, met grote contrasten
8.Weer die hollandse fietsen, je raakt er niet op uitgekeken als buitenlander/toerist.
9.Veel fietsen vragen brede fietspaden, heel ongebruikelijk in het buitenland .
10.Een wel erg ambachtelijke Slager, zelfs de typisch "hond buiten de deur" situatie komt hierin voor .
11.Stedelijkheid en afwisseling ten top, of misschien zag hij/zij hier dat een Amerikaan ( Coca Cola ) toch wel degelijk naast een Duitser kon staan ( LIDL ) .
12.Prachtige straatverlichting
en ga zo maar even door ..............