SkyscraperCity banner
1 - 20 of 24 Posts

·
Moderator
15,248 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
De TMF awards werden op 4 juli uitgereikt tijdens een festival aan de voet van de Erasmusbrug. Op drie podia waren optredens.

Rond 19:00 uur gewapend met fotospullen de Erasmusbrug opgegaan om fotos van het terrein te maken en te kijken of ik ergens ook nog een blik op het podium zou kunnen werpen.

Ook even de Wilhelminapier opgegaan. Daar bleek ondanks alle afzettingen, dat je tot op minder dan 40 meter van het hoofpodium kon komen, met vrij zicht op alle artiesten. Toen werden het wel veel foto's en onverwacht het bijwonen van de optredens op het hoofdpodium.

Bijgaand de fotoserie.

1. het festival was met 10.000 bezoekers uitverkocht

2.

3. Het dancepodium

4.

5. In de cruiseterminal het Pure-podium

6.

7. Hapje en drankje

8. Backstage

9.

10. Zij maakten ook updates voor het forum?

11.

12. Vanaf de pier, optreden van Alain Clark

13.

14.

15.

16.

17. De DJ is mij onbekend, de man naast hem is de "EO-hunk" Arie Boomsma, goed voor luid gegil van de aanwezige tienermeisjes.

18.

19. The winner is: Alain Clark

20. Neefje van Ali B of zoiets

21. Esmée Denters wint ook een award

22. Optreden van N.E.R.D. Volgens de DJ spannend of ze vandaag wel op tijd uit de VS zouden landen. Volgens mij traden ze de avond ervoor hier ook al op tijdens het Your World Concert:nuts:

23.

24. Een overzichtje vanaf waar ik stond, door de groothoek lijkt het verder dan het is.

25.

26.

27. Meisjes verzamelen op het podium om mee te zingen met de subtiele teksten van de heren

28. Maar feest is het wel

29. Uit Zweden Agnes, winnaar Idols Zweden.

30.

31. Als je dit optreden hebt gemist hoef je daar niet rouwig om te zijn

32. Eerlijk gezegd dacht ik dat Esmée Denters niet veel voor zou stellen (hier trouwens aan het updaten voor youtube)

33.

34. Maar eerlijk is eerlijk, zij kan echt wel goed zingen

35.

36.

37. Terwijl de zon zakt

38.

39. De opbouw voor de hoofdact begint, Saar Koningsberger, ook bekent als meisje van de Essent reclame en uit de Kameleon, kondigt de pauze aan.

40. Het aankondigen van de Black Eyed Peas is het hoogetepunt van haar carriére zegt ze hier. Vroeger kwamen de presentratrices van TMF op de Awards in zeer spectaculaire kleding, maar tegenwoordig is ordi wel genoeg :eek:hno:

41. The Black Eyed Peas beginnen aan hun optreden

42.

43. Hun poppen hebben ze uiteraard meegenomen

44. Nummer 2 wordt omhooggeblazen

45. Daar zijn ze dan

46.

47.

48.

49. Daar links sta ik, naast dat pakhuis :)

50.

51.

52.

53.

54.

55.De energie spat er vanaf. Vanaf de eerste tot en met de laaste seconde

56. Het bekende nummer "shut-up"

57.

58.

59.

60.

61.

62.

63.

64.

65.

66. Dat de band zich zeer bewust is van het publiek bleek wel bij het laten gillen van het publiek. Links en rechts én het publiek achter de hekken. dat laatste was knap gezien, want bij opkomst stonden hier een man of 10, maar gedurende het optreden was mijn plek door veel meer mensen ontdekt.

67.

68.

69. Een ruim tribute aan Michael Jackson, een hoogtepunt van de show

70. Of de Yellow Boat ook wil meetoeteren?

71. Yes, he is part of the show

72. De avond valt in Rotterdam

73.

74. Na anderhalfuur gaan we toch echt naar het einde

75. Geweldig wat een optreden!

76. The end

Bij het verlaten van de pier scheen de maan over de Rijnhaven, wat een promotie voor Rotterdam dit evenement.

·
Not much
11,090 Posts
Bedankt voor het plaatsen :) Ben benieuwd hoe het was, ze beginnen volgende week zaterdag pas met de eerste uitzending :S
Die DJ naast Arie Boomsma is een VJ genaamd Saar van TMF ;) En dat neefje van Ali B heet Yes-R :) Ziet er goed uit iig het evenement.

·
Registered
3,157 Posts
Mooi, ik kon het evenement goed zien vanop 17 hoog op Katendrecht. Schitterend om het van die hoogte te zien met de gehele skyline als achtergrond.

·
Moderator
15,248 Posts
Discussion Starter · #4 ·
Die DJ naast Arie Boomsma is een VJ genaamd Saar van TMF ;)
Ik vindt Saar best leuk, maar ze ziet er plots wel heel mannelijk uit :lol:

·
Bas
14,377 Posts
Hele lekkere fotoserie, Topaas. Het is inderdaad wel mooi, dat je soms bij een groot evenement in de buurt woont, dan kun je de volgende keer eens denken aan een klein huishoudtrapje om mee te nemen of zo :lol:. Dat deden wij ook bij de laatste Elfstedentocht hier in mijn `achtertuin`. En verder is zo`n TMF-Award neergezet in een geweldige inspirerende omgeving, dat te denken dat op deze plek `De Rotterdam` gebouwd gaat worden. Jammer, dat hiermee dit evenemententerrein verloren gaat.

Fergie heeft wèl een prachtige, en ook aparte broek aan.

·
Moderator
15,248 Posts
Discussion Starter · #7 ·
^^Je bedoelt Sascha?

Saar is het meisje in zilveren broek

Saar vindt ik leuk, Sascha heb ik niets mee, voor de duidelijkheid ;)

@Railwaystick, ik heb nog gedacht aan een trapje maar ging ervan uit dat je niet bij het hek kon komen. Het trapje gaat misschien mee naar de Bavaria City Race.

Fergie was trouwens geweldig, ook in haar aparte broek.

·
Registered
34,646 Posts
En verder is zo`n TMF-Award neergezet in een geweldige inspirerende omgeving, dat te denken dat op deze plek `De Rotterdam` gebouwd gaat worden. Jammer, dat hiermee dit evenemententerrein verloren gaat.

Fergie heeft wèl een prachtige, en ook aparte broek aan.
Welnee Railway, deze plek gaat niet verloren. De volgende keer wordt het gewoon op één of meerdere pontons gehouden die we direct voor deze plek neerleggen. Dan wordt het geheel nog wat inspirerender, zeker als De Rotterdam erachter als groeiend gebouw in aanbouw is. :)

@Topaas: ook dit is weer een zeer geslaagde reportage die het aanzien meer dan waard is. :)

·
Registered
4,357 Posts
Die Saar is echt verschrikkelijk, maar ik wist niet dat zij dat vreselijke kind speelde in die Essent reclame.

·
Registered
3,849 Posts
Het zal daar waarschijnlijk erg leuk zijn geweest, maar het overgrote deel van Nederland kan zo niet meemaken hoe de awards zijn geweest waarop je wel kon stemmen. Ik heb mijn stem uitgebracht en vind dat je op zo'n manier helemaal niet wordt betrokken bij de awards zoals dat voorgaande jaren wel was, live op TMF. Verder vind ik veel winnaars onterecht, en waren er maar weinig speciale artiesten op BEP en N.E.R.D na.

Agnes Carlsson was niet zo goed, heb ik van meerdere mensen gehoord, jammer, want het is een top zangeres!

Sowieso vind ik TMF lang zo interessant niet meer als een paar jaar geleden. De Top 40 mis ik, er is veel meer reclame en de programma's die ze hebben zijn niet interessant. Verder vind ik dat ze teveel hiphop-achtige muziek uitzenden. Doe eens wat meer dance/trance of mainstream muziek.

Leuke fotoserie trouwens!

·
Not much
11,090 Posts
^Esmee Denters was anders ook niet slecht heb ik gehoord. Ik luister ook wel eens Franse hitradio, en daar werd ze vanochtend 3x in 2 uur gedraaid met Outta Here.

·
Registered
3,849 Posts
Esmee vind ik wel goed, maar om nou te zeggen dat ze zo speciaal is... Het is en blijft een gewoon meisje uit Nederland, ondanks dat iedereen haar kent.

·
Registered
5,750 Posts
Saar, sacha, Esmee???? zegt me helemaal niks.... ben denk ik te oud voor die hipperdiehop hypes.

Maar mooie foto's! En zo te zien was betalen voor het concert ook overbodig. Als ik dit had geweten was ik ook wel komen kijken. :)

·
Registered
3,209 Posts
TMF Awards is meestal qua muziek wel een beetje prut natuurlijk, maar wat een vette locatie zeg! Dat wist ik helemaal niet. Oh, en eerlijk is eerlijk, NERD weet er inderdaad er vette show van te maken. Is totaal niet m'n muziek, maar werd toch aangenaam verrast door die lui op Lowlands. Leuke serie! :eek:kay:

1 - 20 of 24 Posts