SkyscraperCity Forum banner
1 - 3 of 3 Posts

·
Not much
18,013 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Vandaag heel snel even in een paar tussenuren naar de Toolenburgse Plas geweest. Een groot park vlakbij mijn school, zuid Hoofddorp. Na het Haarlemmermeerse Bos is dit één van de grootste publiekstrekkers tijdens deze mooie (mei)dagen en tijdens de zomerdagen. Het is een enorm groot gebied met een hele grote 'plas' water. En vele stranden eromheen. Vergeleken met het Haarlemmermeerse Bos heb je hier veel meer ruimte maar het is ook een stuk kaler. Een paar jaar geleden is het park geopend en ze zijn nu de laatste hand aan de uitstraling aan het leggen. Een paar delen worden opgeknapt. Nieuwe bomen, leuke dingen gedaan met de ruimte die er is. En waarschijnlijk komt er nog een (pannenkoeken)restaurant. Ik heb maar een paar foto's gemaakt maar ik wou toch even weten wat jullie ervan vonden. Ik kwam eigenlijk om een paar foto's te maken van het uitzicht op de 2 kantoortorens. Maar ik heb er ook nog een paar van het park gemaakt!

1Vandaag was het lekker rustig, iedereen zat op school of was aan het werk;

2Ruim strand aan het grote gedeelte van het water. Er is ook een kleiner gedeelte zonder vissen e.d.

3Veel gras, strand en mooie flats aan de overkant;

4;

5Nieuw gedeelte;

6Stukje 'boulevard' op de voorgrond;

7Nog een keer de flats;

8Ander kant. Helemaal links zie je een rood gebouw boven de bomen uit steken. Daar staat mijn school naast;

9Een heel nieuw gedeelte aan de andere kant die ook op foto 5 te zien was;

10De 2 torens met een busbaan op de voorgrond;

11Hier zijn ze nog volop bezig;

:cheers:

1 - 3 of 3 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.