SkyscraperCity banner
1 - 20 of 54 Posts

·
Registered
3,151 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Se que aneu a pensar que la meua vida social a Helsinki és una merda, però no m'importa :D. El cas és que estic acabant un treball a la biblioteca i he estat pensant que com arriba l'estiuet (bé, ací no precissament), i ja fa temps que no s'organitza una quedada a nivell multitudinari, no estaria de més proposar-ho i anar parlant de dates.

Jo en 3 setmanes estic a VLC de nou, però el dia 16 tinc un exàmen i a partir d'eixa data, lliure. Com que ací som uns quants estudiants, supose que juny és una putada, però bé, comenteu com teniu l'agenda i intentem trobar una data que ens vinga més o menys bé a tots. Les propostes d'itineraris friquis per vore obres, prendre orxates com l'any passat, o pillar una mona d'aigüa de València, també les podeu anar fent.

ale, qui s'apunta?
:cheers:

pd: s'accepten visites de la resta del país (eh ToNeo?)

·
·············
1,642 Posts
Ei! A mi em sembla molt bé! Jo acabe els exàmens el 30 de juny,pero de seguida me'n vaig a París i desprès a Alemanya. Jo puc del 30 de juny al 5 de juliol i del 23 de juliol al 29 del mateix mes... i ja està.
No crec,doncs,que puga assistir a la trobada, però no passa res,n'hi haurà més.
Tant de bo es faça els dies que jo puc jeje :D

·
Registered
3,530 Posts
Póh´vale

·
Registered
6,482 Posts
aCidMinD81 said:
Digues a La barra que la kedada a pucela ha derivat en kedada orxatera :D
no no això si que no :D
Si estic de vacances aniré, i si no quan vagi us aviso i fem altra trobada. No en tinc cap problema d'anar des de Alacant a València.

·
On board
13,914 Posts
endavant! said:
pd: s'accepten visites de la resta del país (eh ToNeo?)
jo abans de fogueres m'en vaig de vacances,després tinc fogueres,aniria si fora després o no m'anara de vancances.

@endavant:no se com tornes al pais,però si fora pel mateix lloc avisa nen :)

·
Registered
3,151 Posts
Discussion Starter · #12 ·
ToNeo said:
jo abans de fogueres m'en vaig de vacances,després tinc fogueres,aniria si fora després o no m'anara de vancances.

@endavant:no se com tornes al pais,però si fora pel mateix lloc avisa nen :)

intentarem que siga després de Fogueres, no et preocupes :D

pd: torne via Berlin i és directe a VLC :(

·
Tres huevos
2,732 Posts
Yo me pregunto porqué en threads tipo: "donem la cara" "kedada" y demás nunca aparece gente como skyworld, Christler, Patraix, y tantos otros.

¿Tan celosos sois de vuestra intimidad que no podéis compartir una tarde con la gente a la que leéis, reís y tanto compartís a lo largo del año?

Al final voy a pensar o que os da miedo mostrar que sois gangosos o que vuestra madre no os deja salir de casa. :D

·
Registered
4,264 Posts
He perdido una apuesta conmigo mismo porque esperaba este comentario tuyo en el hilo de las caras, pero mira que te ha costado, hijo mio. Estás perdiendo facultades :D

·
Poeta d'espardenya
2,110 Posts
Yo me pregunto porqué en threads tipo: "donem la cara" "kedada" y demás nunca aparece gente como skyworld, Christler, Patraix, y tantos otros
Chè, me caguen la puta mare...

No només he "donat la cara", sino que ademés ja he anat a una d'aquestes "kedades" :D

Be, de totes maneres... m'apunte a la kdd oxatera.
Clar que si.
Encara no m'havieu deixat temps per a conectarme i respondre, collons.

·
Registered
4,264 Posts
aCidMinD81 said:
con la gente a la que leéis, reís y tanto compartís
Solo te ha faltado nombrar el trencadís :D

1 - 20 of 54 Posts