Skyscraper City Forum banner

Geef Een Cijfer! 2010

1 - 18 of 18 Posts

·
Registered
4,042 Posts
Leuk ding. De gevel oogt op zich niet zo bijzonder op de foto's (te rommelig), maar door de top met de trapgeveltjes wordt het uiteindelijk toch een leuke aanvulling op de postmoderne stationsomgeving.

Moest deze niet worden meegenomen in de hhf 2010 contest?

·
Registered
180 Posts
Leuk ding. De gevel oogt op zich niet zo bijzonder op de foto's (te rommelig), maar door de top met de trapgeveltjes wordt het uiteindelijk toch een leuke aanvulling op de postmoderne stationsomgeving.

Maar dan wel met betere foto's a.u.b. deze foto's brengen het gebouw niet helemaal tot zijn recht.

Dit vind ik een goede foto:

·
Geregistreerd gebruiker
3,280 Posts
Ik had dit gebouw graag een 8 gegeven maar zoals Simsplanet als zegt zijn de rode dakpannen bovenin erg fout.Verder lijkt deze toren geen 70 maar 50m hoog.
6

·
AstroNout
5,157 Posts
Het zijn imo juist de rode dakpannen die het gebouw oa aansluiting geven bij de rest vh gebied. Anders en toch eenheid. Knap gedaan. Ik verwacht een niet al te hoogwaardige kwaliteit, maar daar hebben bijna alle hedendaagse bouwprojecten met een dergelijke doeleinde last van. Een dikke voldoende, 7.5.

·
der Niederländer
5,190 Posts
Die klok, die pannen, die trapgeveltjes :puke: Peter zal zich omdraaien in z'n graf (tenminste in de kop staat dat de naam Tsaar is, op de gevel staat echter Rustenburg en Hermitage...?). Dat groene geval heeft van mij een 1 gekregen. Deze verdient eigenlijk nog minder, maar helaas kan ik geen 0 of 0,5 geven. Daarom een tweede 1 voor Zaandam.

·
The only way is up
88,108 Posts

Hm, ik vind de gevel juist wel goed zo. De trapgevel eigenlijk ook, maar dat wordt ongedaan gemaakt door die lelijke felrode kleur die echt vloekt met de rest. :eek:hno:

1 - 18 of 18 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.