Skyscraper City Forum banner
1 - 17 of 17 Posts

·
Administrator
30,141 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Winnaar Holland Urban Photo Contest

WINNAAR
Zondag Avond Rotterdam 29 stemmen (34.52 %)
By: Sint Clara

RUNNER UP
Rijnhaven 15 stemmen (17.86 %)
By: Jan

ANDERE FINALISTEN
Geef mij maar Amsterdam, dat is mooier dan parijs... 14 stemmen (16.67 %)
By: CborG

Haagse zonsondergang 14 stemmen (16.67 %)
By: Den Haag AvW

Kennedy Business Center 12 stemmen (14.29 %)
By: *Lichtstad*

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
^ wat te denken van de mijne :cry: :cry:

Maar natuurlijk SintClara van harte gefeliciteerd met de overwinning! :)

·
Banned
3,385 Posts
en toch vind ik die van Jan mooier, meer kleuren, scherper, mooie blauwe lucht.....

maar ok, die van Clara was ook zwaar kick :applause:

·
Your advertisement here?
6,840 Posts
Allereerst wil ik alle finalisten feliciteren met hun behaalde score!

Toch 2 finaleplaatsen met hetzelfde onderwerp (WPC en Monti). Zijn er soms zo weinig mooie plekken in Nederland?

·
Registered
831 Posts
Ik ben erg blij met de uitslag. Had niet verwacht dat ik zou winnen, toen ik de foto postte. Ik vind Jan's foto ook mooier, mij niet heus! :) Haha, Jan heeft veel betere foto's gemaakt van 'Monti' en ik ook.

Ik wil iedereen bedanken die op mij hebben gestemd. Mensen die niet op mij hebben gestemd mogen de p*eur*s krijgen! :)

*edit: Ik heb grote problemen om op de site te komen *Wanadoo ADSL*. Ik las ergens dat de server is aangepast, zou het daardoor komen. Zou Wanadoo nog niet 'DNS resolved' zijn met de servers van skyscrapercity? Ik zit nu achter een proxy, en dan werkt het wel, maar heel langzaam.

·
Registered
831 Posts
Het is de mooiste dag van mijn leven, na de geboorte van mijn zoon, en ik kom haast niet op de site om mijn vreugde met jullie te delen! Wel jammer. :(

·
Registered
1,159 Posts
Gefeliciteerd St. Clara.
Ik moet eerlijkheidsgetrouw toegeven, dat mijn stemverklaring van doorslaggevende weging is geweest. Je zou Jan anders maar moeilijk hebben overtroffen.
Dus proficiat. Ga zo door!

·
Registered
831 Posts
Wat is de kans dat ik mijn 'titel' kan verdedigen?? Ik vind de 1ste HHF UPC een groot succes geworden, ik zou het graag elke maand, of zo, zien plaats vinden. Niet elke week, dat wordt te veel, maar elke maand kan toch wel?

·
Your advertisement here?
6,840 Posts
Lijkt mij ook een leuk idee, als ik mijn foto's in de internationale UPC zet, krijg ik niet te horen wat de meeste Nederlanders er zelf van vinden. Die 'buitenlanders' vinden elk grachtenpand mooi. Jullie zijn toch wat kritischer, en daar heb ik als amateur fotograaf veel meer aan!

·
Banned
6,813 Posts
bovendien stimuleer je dan mensen om foto's te gaan maken, wat allemaal maar leuk is, omdat we dan meer en betere fotoreportages krijgen (nog meer, nog beter? je weet het nooit).

·
Stadtaffe
2,731 Posts
ik ben al druk aan het schieten voor de volgend upc-nl :)

wat ook kan is een upc-nl met elke maand/drie week/twee week een ander thema, bijvoorbeeld

* brug
* water
* baksteen
* vinex
* ov
* probleemwijken
* jaren '60
* contrast natuur-stad
* contrast oud-nieuw
* grootstedelijkheid
* koninginnedag
* whatever ;)