SkyscraperCity banner
1 - 20 of 36 Posts

·
Administrator
30,094 Posts
Discussion Starter · #1 ·
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18. Klikken voor vergroting

·
arnhmember
1,490 Posts
Wauw altijd leuk zo'n nieuw uitzichtpunt. Met name de verticale pano's en de foto's met het duo (ietwat) oudere hoogbouw (#6, #8) zijn mooi. Jammer dat het niet zulk mooi weer is vandaag, gisteren was beter.

·
Registered
3,236 Posts
Prachtig uitzicht...... alleen die Weena flats..... :puke:

Deze foto's laten zien dat Rotterdam nog zoveel plek heeft voor mooie projecten.

Als straks de New Orleans er staat en de Maastoren........ :)

34,876 Posts
Appartement met uitzicht op de wederopbouwmonumenten van de Lijnbaan. Een beter verkoopargument bestaat natuurlijk niet. :lol:

·
Rick Bakker
5,321 Posts
Mooie foto's Jan, wat is de lijnbaan toch lelijk. Ze moeten alle laagbouw slopen en er een groot plein van maken

(Sorry voor het verneuken van de foto:))

·
Registered
147 Posts
Ha! Snelle hap en nog goed bedacht ook. idd plat met die hap. Doorsteek naar he schouwburgplein (d.w.z. enkele lijnbaanflats weg), veel groen op maaiveld en dikke parkeerkelders met tunnelverbinding naar de Weena. Eromheen de boel ophogen, een nieuwe Shopping-Mall of twee en klaar is't. Nou nog exploitabel maken (zucht).

·
Banned
6,813 Posts
een dikke shoppingmall is indd een goed idee. dat plein trouwens ook. maar ik wil wel aan de rechterkant die lijnbaanflats plat hebben weetje. daar kunnen best wel wat slanke torens "mixed use" komen, tot 200 meter. (2015, architect, calatrava, 5 torens).

·
Administrator
30,094 Posts
Discussion Starter · #17 ·
Omdat de zon op zo'n plek nooit in je nek staat maar bijna altijd verkeerd denk ik dat het zowieso lastig is om strakke foto's te maken hier. Waarschijnlijk is de vroege zomeravond de beste tijd om een foto te maken van deze plek.

Cborg's plan voor een plein op het deel van de Lijnbaan is het meest doeltreffende plan wat ik in jaren voor dit gebied heb gezien.

·
Jazzadelic chill
1,718 Posts
Mooie serie, Die lint langs de maas richting capelle vind ik leuk.
het word steeds voller. :cheers:

1 - 20 of 36 Posts