Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 37 Posts

·
Administrator
30,232 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Uitzicht vanaf het dak van Ernst & Young.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

Klikken voor vergroting

Bonus!

·
Captain
3,358 Posts
Superb!!! :applause: :eek:kay:

Ik had het je niet nagedaan met die koude wind van vandaag. Wat dat betreft bennik , tot mijn spijt, echt een 'mooiweer-fotograaf'.

·
Administrator
30,232 Posts
Discussion Starter · #4 ·
@ Ace: Harde wind is juist een reden om er op uit te trekken omdat je dan vaak heldere luchten hebt. De afgelopen week hadden we wel zon, maar weinig helder zicht. Vandaag was dus voor dit doel mooier weer dan aan het begin van de week. :)

·
My train goes everywhere!
2,785 Posts
Echt super!!!! Met 12 als erg fijne topper... Kan niet wachten totdat de kop op zuid volstaat... en dat nieuwe ding naast de Erasmus... en.... en....
Ik denk dat als je over 10 jaar over de van Brienoord komt je toch echt de mooiste skyline van Europa ziet!!!

·
Registered
3,157 Posts
Heerlijke foto's weer.

PS. Vraagje. Ik zag bij de Donner een boek dat dacht ik "Rotterdam van boven" heette en kostte €20. Het was een klein vierkant boek met allemaal luchtfoto's van Rotterdam van alle wijken en omstreken. Die foto's waren schitterend, maar helaas klein. Heeft iemand ze ook in grote uitvoering en kan hij/zij ze hier posten? Door dat boek ga je Rotterdam ineens nog mooier vinden. :)

·
oemoemenemoe
1,496 Posts
Rotterdam A said:
Heerlijke foto's weer.

PS. Vraagje. Ik zag bij de Donner een boek dat dacht ik "Rotterdam van boven" heette en kostte €20. Het was een klein vierkant boek met allemaal luchtfoto's van Rotterdam van alle wijken en omstreken. Die foto's waren schitterend, maar helaas klein. Heeft iemand ze ook in grote uitvoering en kan hij/zij ze hier posten? Door dat boek ga je Rotterdam ineens nog mooier vinden. :)
Ik heb de variant van dat boek met foto's van heel Nederland. Echt heel mooi, wordt je weer heel erg trots op je land ;)

Vind dit trouwens wel de meest interessante bladzijde uit dat hele boek:

·
312M since 1889
486 Posts
Mooi overzicht. Mes compliments!
Even voor mijn begrip (omdat ik niet iedere dag in Rotterdam kom): is foto 1 het blok waar de Scheepmakerstoren komt (ik neem aan dat de gele kraan voor die toren is) en rechts op de foto het blok van The Red Apple?
Het zou mooi zijn als die naoorlogse blokken links op de foto ook een keer tegen de vlakte gaan en herontwikkeld worden.

·
Registered
37 Posts
Schitterende fotos! Bedankt! Jullie zijn lucky met zoon stadt!

Paar vragen, wat is dat groene schier eiland bij de eerst bocht aan de rechter kant beneden strooms van de Briennenoord Brug, een park?

Ik heb ook altijdt af gevraaged wat is dat grijze llangwerpig, dun structuur op de Kop van Zuid ietsjes ten noorde van de Erasmus Brug? Lijkt wel op een voet gangers brug

·
Registered
544 Posts
foto 10: MAASTOREN MAASTOREN!! die medewerkers van ernst & young zien straks de concurrentie lekker groeien.....

foto 13: zo'n close-up van die grote smurf geeft aan dat deze toren helemaal niet zo lelijk is als van veraf. en wat een heerlijk cluster wordt dat met de smt en de rode appel erbij! jammie!

Rotterdam rocks! mooie foto's Jan, mijn complimenten! :cheers:

1 - 20 of 37 Posts