@ Huib...Alles is zonder statief genomen, was ook wel heel lastig geweest met dat klauteren en klimmen om ook nog een statief op je rug te hebben hangen :nuts:
Belgie is toch niet zo ver van Rdam, zit je zo. Het zit in Belgie vol met mooie en geschikte lokaties, dus het zal niet lang duren voor ik een ritje daar naar toe ga maken, misschien zelfs met overnachting erbij, zodat je wat verder Belgie in kan rijden.
Over dat lichter of donkerder maken, hoe kan je dit alleen plaatselijk doen, dus niet over heel de foto?
@ Erwin...ik vond dat overbelichte juist storen, dus het is leuk om te horen dat anderen dat juist weer mooi vinden.
Dat binnenkomen ja...dat is altijd het grootste avontuur (het eruit komen ook). Maar hoe moeilijker je bent binnengekomen, hoe meer kick het achteraf geeft.
Hier een foto van hoe de situatie was....het was echt flink vol begroeid en na die scheve, onstabiele hekken, moest ik tussen kleine stukjes ruimte van bomen en zijkant pand zien door te kruipen. Was bijna geen doen.
Het lijkt makkelijker dan dat het is, maar als je ziet hoe schuin dat hek staat, zo schuin liep die helling daar ook af, dus het was echt goed stevig vast houden aan alles.
Ik was gister naar de suikerfabriek in Puttershoek gegaan. Het leek wel een survivaltocht die ik moest doorstaan...over een smalle boomstam over een baggerslootje, daarna via boomtakken over hek met prikkeldraad geklommen. En toen was ik op het terrein.
Alleen wel het verkeerde terrein :nuts: Dat was dus het nog werkzame gedeelte en alles zat potdicht. Dus weer dat zelfde ellendige parcour terug en op zoek naar het juiste terrein. Ik was het klimmen inmiddels zat en helemaal bezweet meld ik me maar bij de 24-uurs bewaking om te vragen of ik naar binnen kon.
Maar helaas mocht dat niet en moet ik maandag terug komen voor toestemming. Lukt dat niet, dan zal het alsnog een hek over worden
24.
25.