Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 121 Posts

·
Joeri
1,498 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)

·
Registered
146 Posts

Ik denk wel dat het uiterlijk van de toren grotendeels te maken heeft met de omgeving. Ze mogen die bebossing daar wel eens effe lekker krom maaien en een mooi grasveldje aanleggen.

Dan komt de mooie toren wat beter tot zijn recht :)

·
Illustrateur
13,117 Posts
Ik denk wel dat het uiterlijk van de toren grotendeels te maken heeft met de omgeving. Ze mogen die bebossing daar wel eens effe lekker krom maaien en een mooi grasveldje aanleggen.

Dan komt de mooie toren wat beter tot zijn recht :)
Pardon!! :nuts: :eek:hno:

·
Registered
146 Posts
Die maquette op het eerste plaatje is mooi!
Blegh, die maakte me depri dat het penthouse al verkocht was :(

Bij de meeste zie je dat de bovenste etage, ook nog een balkon /afdak boven zich heeft. Maar apollo heeft hier gewoon niets meer boven gedaan op de hoogste etage. Dat lijkt me echt super :)

Daarnaast vraag ik me wel af, of je wel ongestoort buiten kunt zitten met het geluid van de afzuiginstallaties slechts meters van je vandaan zal je daar echt wel 'overlast" van hebben..

·
Registered
146 Posts
Ik heb het idee dat het nu een beetje rustig gaat worden omtrend Apollo, nu wachten tot de eerste schotjes van binnen.

Ik heb vorige week wel gehoord dat er over 2/3 maanden weer nieuwe opendag komt.

·
Registered
752 Posts
Heb een idee dat Bobbo over een aantal jaar weleens wat torentjes voor zijn neus kan krijgen:lol: .

·
Registered
1,551 Posts
Interessant dat Phanos nu al een ballonnetje oplaat voor de bouw van een nieuw groter stadion voor FC Utrecht in Leidsche Rijn.

Zal wel niet al te serieus zijn, vermoed ik.

Maakt de huidige nieuwbouw rond de Galgenwaard wat minder aantrekkelijk, mocht het toch doorgaan.

·
Registered
1,551 Posts
De gemeente heeft enkele jaren nog in moeten springen om 25 miljoen bij te passen. Best te begrijpen als ze wat argwanend zijn. Daarnaast zou het slopen van het stadion een enorme kapitaalvernietiging zijn.

Ben wel benieuwd wat de volgende poging van Phanos wordt.

·
Registered
5,020 Posts
^^Mijn vermoeden is ook dat er nog wel iets om de hoek komt kijken. Met of zonder het fc utrecht stadion, ze denken geld te kunnen verdienen rond de stad. Misschien wel een flinke toren naast de Belle ((-;

·
Joeri
1,498 Posts
Discussion Starter · #20 ·
Post 477 in het eerste topic:

Overigens, vanochtend met koopbegeleiding gesproken.

De opleverdatum is nu opgeschoven naar eind 2007 begin 2008.
Ik ga er gewoon van uit dat ze niet opeens een project op tijd afhebben ;)

1 - 20 of 121 Posts