Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 21 Posts

·
Administrator
30,147 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Omdat Utrecht al weer meer dan 100 gebouwen in onze database heeft staan is het wel handig om daar een aparte pagina voor te maken, maar daar heb ik even een bannertje van de skyline van Utrecht voor nodig, formaatb 748 x 79. Ik kan deze zo gauw niet vinden. Kan ieman helpen? Alvast bedankt.

·
arnhmember
1,490 Posts
Misschien is er van onderstaande foto een banner te maken. Op de computer waar ik nu achter zit, is geen goed foto bewerkingsprogramma geinstalleerd. Misschien is oppoetsen alvorens bij te snijden een idee.

·
arnhmember
1,490 Posts
Haha! Ik ben net bezig met het toevoegen van wat foto's en gebouwen, ik druk op vernieuwen en plots was daar de portal ipv standaard pagina:) Wanneer ik een betere banner vind laat ik het je weten!

·
arnhmember
1,490 Posts
Hartelijk bedankt Winus!:)

En loopt allen eens door de Utrecht portal, al die prrrrachtige flatjes, allemaal individueel gefotograveerd. Wat een gedoe was dat zeg! Heel Overvecht staat erin, ik ben deze week een beetje bezig met Kanaleneiland. Haha beetje mafkees moet je er wel voor zijn:)

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Ooooooooooooohhh mag ik een banner maken??? Aangezien ik grafisch vormgever in spe ben (ofwel student) lijkt t me echt geweldig om te doen! Ik ga meteen in de databse zoeken en alles aan mekaar plakken om een banner te maken! Weet iemand de afmetingen???

allsjjeeebllieeefft mag ik t Jan :D

·
Administrator
30,147 Posts
Discussion Starter · #9 ·
Ja kom maar op met die bannerts! :cool:
Afmeting is 709 x 79, logo plak ik er zelf op.

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Okee hier mijn inzendingen:

Banner #1: Het symbool van de stad: de Dom, alleen nu anders bekeken dan normaal

Banner #2: Zicht op de stad vanaf de Dom, mooie zomerplaat

Banner #3: Ook het moderne Utrecht in beeld: Centraal Station in frisse kleuren :cool:

Wat vinden we ervan?

·
My train goes everywhere!
2,783 Posts
@ Winus: "Ik heb net al even de Patmosdreef bewonderd, een waar genot."

De tafelbergweg 2-214 is mijn favoriet!

·
arnhmember
1,490 Posts
Ik vind banner #2 van Lichtstad de mooiste. Met die skyline van Utrecht is het hoe dan ook behelpen, al zijn de eerste twee van Gosee goede pogingen.

·
Registered
737 Posts
Ik zou eerder het oude Utrecht als banner gebruiken dan het nieuwe. Qua skyline stelt het niets voor, maar de grachtjes en huizen, en de dom in Utrecht zijn zeker een reclameplaatje.

1 - 20 of 21 Posts