SkyscraperCity banner
1 - 14 of 14 Posts

·
pazfoto.nl
867 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Ook in Utrecht was het goed vertoeven.
We beginnen lelijk,maar Utrecht is een o zo mooie stad:
Hier een kleine serie:
1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9: (welke idioot heeft dit gebouw hier neer geplant????)

10:

11:

Enjoy!

·
Your advertisement here?
6,813 Posts
Utrecht is een stad met vele grote contrasten, dat maakt het zo mooi denk ik. Stel je eens voor hoeveel mooier Utrecht zou kunnen worden! Goede serie, maar er zitten wel veel foto's in de schaduw (had ik ook last van tijdens het fotograveren...)

·
The only way is up
86,587 Posts
Leuke serie. In de wijken Oud Wijk en Witte vrouwen heb je trouwens nog
veel meer mooie oude gebouwen.

Op HC staat de voor mij lelijkste hoogbouw van NL

·
Banned
7,712 Posts
You may think so but that's the policy overhere. And it's funny that you mention it because summer 2004 the local paper ran an interview with British tourist who said they don't see the need of the (former) weeding of streets and tracks. It keeps things together too, so why weed those tracks? If pavements are used heavily enough, no grass will grow.

·
Banned
7,712 Posts
Hoe vaker je winkelt, des te meer je opvalt hoeveel lantaarnpaalstijlen zijn. De winkels zijn vaak hetzelfde :D

·
pazfoto.nl
867 Posts
Discussion Starter · #12 ·
^
Vooral Paal 6 vind ik er erg 'goed' uitkomen :)

@Bob
Ik vind de schaduws niet altijd slecht, als je ze goed gebruikt(foto 4)!
Foto 10 is de schaduw inderdaad storend.

·
Registered
5,600 Posts
Eric Offereins said:
Leuke serie. In de wijken Oud Wijk en Witte vrouwen heb je trouwens nog veel meer mooie oude gebouwen.
Woon zelf in Oudwijk, vlak bij het Wilhelminapark, en ik zal binnenkort eens een fotoserie maken.
Verder leuke foto's van 't stadje! HC blijft een drama. Zeker die gevelbekleding van foto 2 stoort mij, zo goedkoop en lelijk!
De Neudeflat (9) zouden ze toch een opknapbeurt moeten geven of bekleden met bakstenen o.i.d. Bovenin is het toch een mooie plek voor een horeca gelegenheid.

·
Jazzadelic chill
1,718 Posts
SMartijn said:
^
Vooral Paal 6 vind ik er erg 'goed' uitkomen :)

.
Vind paal 11 wel erg mooi er uit komen.
Verder utrecht is mooi en afgrijselijk lelijk te gelijk.
Dat hele hoog catarijne en andere complexen er omhee moeten ze vandaag nog afbreken en iets fantsoenlijks neer zetten.
Ik moet bekennen dat dat ook mijn rede is nooit in utrecht te komen winkelen.
Het idee dat ik daar heen moet rijden en dan in zo`n afgrijselijke garage met tonnen aan blinde muren straten gatver nee mij niet gezien.

de binnen stad is wel cool. :cheers:

1 - 14 of 14 Posts