SkyscraperCity banner
1 - 20 of 22 Posts

·
Abstract Musician
476 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Een paar kiekjes... tegen de avond hing er nogal een rare gloed in de lucht... daarom zien sommige foto's er nogal vaag uit qua kleur.

:cheers:

·
Registered
4,206 Posts
Wat is het dood op straat zeg...was het zes uur sogtends ofzo??
Die eerste met NN ziet er dense uit. En die met die bloemetjes en de rabo is schattig.

·
Abstract Musician
476 Posts
Discussion Starter · #3 ·
Wat is het dood op straat zeg...
Ja, viel me ook al op... het was denk ik een uur of 8/9 savonds...

·
a hacked brain
837 Posts
Heel goed! het is vast al onderworpen aan een selectie want elke foto heeft wel iets.

Met die auto is ook leuk.. je moet het maar zien :)

·
Registered
2,820 Posts
Wat een gave foto's, vooral die van de Rabo en de bloempjes. Ik zal binnenkort vanaf het dak van m'n werk (SNS) wat foto's schieten van toekomstige bouwlokaties in het Stationsgebied en natuurlijk van het schitterende uitzicht.

·
Registered
2,820 Posts
Die ene foto trouwens van het voormalige GAK gebouw, is het jullie opgevallen dat er een verkeersbord op staat met de pijl naar boven gericht, zo van omhoog met die gebouwen :soon:

·
Member member
1,685 Posts
De Hoogt (met de N) was blijkbaar het hoogste kantoorgebouw van Nederland toen het gebouwd werd. Het uitzicht hierop vanaf mijn balkon:

·
Abstract Musician
476 Posts
Discussion Starter · #12 ·
^^ Hier vanaf mijn balkon :)

·
Abstract Musician
476 Posts
Discussion Starter · #14 ·
^^ Ja... in utrecht is het om 18:35 al donker... het hele jaar door ;-)

·
Member member
1,685 Posts
Ik zal een keer wat meer foto's maken van het Parkhaven-gebeuren, is wel wat extra foto's waard.

·
Fan van de Neudeflat
2,499 Posts
Leuke pics. Ik heb wel het idee dat je een beetje erg veel sharpening over de foto's gooit. Ze zien er wat onnatuurlijk scherp uit, soms wordt het zelfs wat "pixelized".

1 - 20 of 22 Posts