Skyscraper City Forum banner
1 - 11 of 11 Posts

·
POTTEN
280 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hier is het voorlopige ontwerp van de nieuwbouw van de Betafaculteit in Utrecht. Het artikel is weinig informatief wat betreft de nieuwbouw, maar aangezien er ook een plaatje bij zit wil ik het jullie niet onthouden.

Bron: BIOscope mei 2007

·
Joeri
1,498 Posts
Och jah, na de eerste maquettefoto's hebben we hier niets meer over gehoord. Leuk om een wat meer uitgewerkt ontwerp te zien.

·
Banned
6,813 Posts
Het is niet normaal gewoon hoeveel er op de Uithof wordt gebouwd! Met stip de grootste universiteitscampus van het land! En er staan architectonische hoogstandjes tussen hoor...;)

Ik ben benieuwd wat dit gaat worden.

·
AstroNout
5,114 Posts
Lijkt wel een blokkendoos omringd door nog een blokkendoos onder een glazen kap, naja zoiets dan. Liever een 2de van Unnik, maar dan van deze tijd.

·
Registered
3,126 Posts
Ik vind het oude jasje ook wel wat hebben. :)
Je moet trouwens voor de gein eens vanaf de bovenste verdieping in het trappengat naar beneden kijken. :nuts:

·
Joeri
1,498 Posts
Ik vind het oude jasje ook wel wat hebben. :)
Je moet trouwens voor de gein eens vanaf de bovenste verdieping in het trappengat naar beneden kijken. :nuts:
Wel eerst een paar biertjes naar binnen werken he? ;)

Ik neem aan dat de activiteiten du nu in het Kruyt en Wentgebouw plaatsvinden, naar dit gebouw worden verplaatst? Lijkt me alleen niet genoeg om deze twee gebouwen geheel te vervangen.

1 - 11 of 11 Posts