Skyscraper City Forum banner
1 - 15 of 15 Posts

·
Joeri
1,498 Posts
Ik ga maar eens naar die opening van het infocentrum. Kijken of de aanwezige partijen nog wat nieuws te melden hebben.

·
Registered
217 Posts
Zoooo... :eek: die internetsite van de toren van babel (oude kantoortoren van de sociale dienst op Oudenoord) kan je beter niet in de ochtend uren bezoeken. Maar het lijkt me best geinig om een keertje naar toe te gaan. Het ziet het er van buiten wel redelijk alto uit met die blije paarse lampjes en die lichtsnoeren op het dak. Weet iemand of het leuk is om daar heen te gaan?

·
arnhmember
1,490 Posts
Toevalligerwijs was ik juist vanmiddag van plan om een kijkje te nemen bij de 'Toren van Babel' :)

De opening van het nieuwe infocentrum ga ik missen, maar een skywatch van 40 meter hoog lijkt me best aardig. Leuke hoogte ook daar, net boven Hoog Catharijne uit, goed zicht op zowel straatniveau als nabijgelegen hoogbouw.

·
Registered
7,658 Posts
Het uitzicht vanuit de skywatch viel nogal tegen, gedeeltelijk door het weer en ook door de Radboudveste. Een hoogte van 40 meter is nog maar net genoeg om boven de HC gebouwen uit te kijken.

De skywatch op de grond, op deze binnenplaats is een maquette van het nieuwe stationsgebied te zien

Kijkje omlaag naar de binnenplaats

De skywatch op hoogte

Nog wat plaatjes van het uitzicht

·
...
3,366 Posts
De Neudeflat is geen gedrocht. Hij kan alleen wel een opknapbeurt gebruiken.

Ik vind die hotels en dat AOB-gebouw op foto 5 een stuk lelijker dan de Neudeflat.

·
Registered
5,627 Posts
Ben het met Dennol eens. De Neudeflat moet lekker blijven staan waar die staat en een grondige opknapbeurt krijgen. En maak het meer een publieke ruimte, verplaats de bibliotheek naar die toren ofzo, dan krijgt het ook inhoud voor de Utrechters.

·
Registered
1,216 Posts
ill-b said:
Ben het met Dennol eens. De Neudeflat moet lekker blijven staan waar die staat en een grondige opknapbeurt krijgen. En maak het meer een publieke ruimte, verplaats de bibliotheek naar die toren ofzo, dan krijgt het ook inhoud voor de Utrechters.
het informatiecentrum is er gevestigd.

Er bestaan overigens geen plannen de toren op te knappen.

1 - 15 of 15 Posts