ik zal kijken of ik volgende week ergens op de bovenste verdieping kan komen.. kijken of ik vanuit daar foto's kan maken.. deze week gaat het niet lukken door een krappe bezetting bij ons op kantoor..
Dit model stond tot voor kort ook in Vianen (centrum). Die staat er niet meer...wellicht hierheen verhuisd?Het moet niet gekker worden...planning was 1 kraan 2 dagen, geprobeerd zou worden 2 kranen in drie dagen.
Nu staan er in 2 dagen tijd 2 kranen :cheers:
Ik snap het wel, omdat dit toploze kranen zijn, die minder onderdelen heeft dus sneller op/af-bouwen en op instortstuk dus geen onderwagen
En een paar mensen meer dan normaal?
de ene ploeg afwerken, de andere al de volgende opbouwen?
60 en 52 meter?
Sinds één week staat er ook zo'n identieke kraan bij de nieuwbouw van de OPG aan de A2 (alleen een blauwe). http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=581878&page=2Dit model stond tot voor kort ook in Vianen (centrum). Die staat er niet meer...wellicht hierheen verhuisd?
Nee, op beide vragen, nee ik werk niet en nee diegene die mij betaald is geen kraanbedrijf.Build said:@Airbreaker had gelijk over toploze kranen. Werkt die voor een kranen bedrijf?.
Sinds één week staat er ook zo'n identieke kraan bij de nieuwbouw van de OPG aan de A2 (alleen een blauwe).
Ik ben geen expert maar het hijsblok doet mij meer aan een Comansa denken, maar idd het is een toploze torenkraanidentiek (bijvoeglijk naamwoord; identieker, meest identiek)
1 geheel gelijk, hetzelfde, dezelfde
Ja maar ik ben ook geen expert, dus idd het verschil is de top (de spits) totdat iemand die het echt weet het komt zeggen...
@ Airbreaker wat is nou eigenlijk het verschil tussen een toploze en een kraan met top. Ja de top dat snap ik nog wel......
Ik heb het me ook al af lopen vragen. Als ik nu af en toe naar buiten kijk ben ik benieuwd hoe deze kern van binnen ingericht wordt. Ikzelf vind de vorm die er nu staat wel mooier dan in de ronde render.mmm vreemd, andere vorm lift kern. Wist niet dat hij in eerdere studies rond was. Zou volgens mij aan bouwsnelheid behoorlijk schelen omdat dan met een ronde klim of glij kist gewerkt kon worden waardoor de kraanbezetting ook weer zakt.
Ik snap je opmerking mbt kraanbezetting niet in relatie tot de vorm (van de kern/kist)![]()
mmm vreemd, andere vorm lift kern. Wist niet dat hij in eerdere studies rond was. Zou volgens mij aan bouwsnelheid behoorlijk schelen omdat dan met een ronde klim of glij kist gewerkt kon worden waardoor de kraanbezetting ook weer zakt.