SkyscraperCity banner

4861 - 4880 of 4900 Posts

·
Registered
2,458 Posts
In ieder geval gaan de plannen niet over het zuidelijk deel, hooguit het middendeel. De Croeselaan loopt na de Veilingstraat nog wel een eindje door richting het zuiden en eindigt op de Vondellaan/Balijelaan.

·
AstroNout
4,994 Posts
Ik vond het niks en ik vind het nog steeds niks, behalve dat het er voorlopig wat minder vies uit ziet. De echte visuele verbetering in dit gebied is natuurlijk de doorgetrokken singel, als je het mij vraagt.

·
Mapmaker
2,326 Posts
^^ idd. Ik moet echt graven in mijn geheugen. Het gebouw rechts is compaq.. denk ik. Iets meer als 30 jaar geleden kwam ik in het stationsgebied elke dag. Ik zou het niet maar herkennen. Hgb3 staat er natuurlijk nogsteeds.

·
Registered
2,458 Posts
Sowieso is dat hele blok rondom de Knipstraat een treurig en ongelofelijk inefficiënt stuk ruimtegebruik. Het hele binnenterrein is volstrekt onbruikbaar, onleefbaar en onaantrekkelijk. Niksige tochtige pleinen, dode plinten en een paar ingangen van parkeergarages. En dat op een van de duurste en meest gewilde stukken Nederland.

·
Mapmaker
2,326 Posts
Ik woonde van 1988 tot 1991 in Utrecht. Liep stage in HGB3 bij de NS en bij de bouw Daelse Quint. Er net naast. Voor de NS in elk hoekje van het voormalige station geweest HGB4 tijdens de bouw. Caterijnetoren idem.

4861 - 4880 of 4900 Posts