SkyscraperCity banner

4921 - 4940 of 4952 Posts

·
Registered
5,517 Posts
Discussion Starter · #4,923 · (Edited)

·
Registered
1,034 Posts
Ontwerp van de transformatie van een pand aan de Catharijnesingel. Niet al te zichtbaar, maar men is inmiddels aan de achterkant begonnen.

Grappig: net in het stadscafé een link naar een artikel over het Domhotel, de voorganger van het hoekpand.
View attachment 1236144

En dit was het geweldige alternatief:

·
Registered
6,824 Posts
Leuk om er weer eens aan herinnerd te worden hoe het ook alweer was. Tram was toen lekker betrouwbaar en snel, en op de bussen kon je nooit rekenen. Tegenwoordig is dit eerder andersom:LOL: Ik had destijds ook nooit kunnen verwachten dat we nu een busstation zouden hebben die nóg grauwer en deprimerender is dan het busstation dat er toen was.

·
Registered
6,824 Posts
Het lijkt me ook niet heel handig om hier auto's de mogelijkheid te geven linksaf te slaan, met de drukte die je hier kunt hebben is dat ronduit gevaarlijk.

·
Registered
17 Posts
Het lijkt me ook niet heel handig om hier auto's de mogelijkheid te geven linksaf te slaan, met de drukte die je hier kunt hebben is dat ronduit gevaarlijk.
Welke auto's kunnen daar komen? Misschien wat karretjes van de gemeentedienst maar verder toch niet?

Misschien is die middenstrook voor de oversteekbaarheid, maar volgens mij komt het bruggetje over de Leidse Rijn niet op die plek.

4921 - 4940 of 4952 Posts